مدیرکل حوزه استانداری کرمان؛

پلیس کرمان و عملکرد طلایی دربرقراری امنیت

مدیرحوزه استاندار کرمان گفت:جو آرام استان در اغتشاشات اخیر حاکی از منش فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان بود.

پلیس کرمان و عملکرد طلایی دربرقراری امنیتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود آبادی مدیر کل حوزه استاندار کرمان بخش مهمی از امنیت استان را مدیون دیدگاه فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان برشمرد و گفت: جو آرام استان در اغتشاشات اخیر حاکی از منش فرهنگی و اجتماعی پلیس دارد و اجتماعی بودن پلیس استان برای ما یک افتخار است.

 وی در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و رؤسای اداره‌های معاونت اجتماعی استان افزود: فعالیت پلیس در استان بعلت انتخاب نیرو‌های فرهنگ محور، علاوه بر پوشش مسایل امنیتی رویکردی پیشگیرانه و فرهنگی دارد.

 وی عدم آگاهی به قانون و حقوق شهروندی را از مشکلات مردم دانست و از فعالیت‌های معاونت اجتماعی که در راستای حل این مشکل و رسیدن به اهداف فرهنگی وپژوهشی گام برمیدارد تشکر نمود، گفت: جو آرام استان در اغتشاشات اخیر حاکی از منش فرهنگی و اجتماعی پلیس و تلاش و مدیریت صحنه توسط مسئولان امر امنیت بود.

محمود آبادی ضمن تشکر از خدمات ارزنده و خستگی ناپذیر پلیس در حوزه‌های مختلف، خواستار همکاری تمامی سازمان‌ها با پلیس به جهت انجام ماموریت‌های مهم از جمله ایجاد امنیت در کشور شد و با اشاره به برخی ناامنی‌ها عنوان کرد: به لطف الهی، تدابیر مقام معظم رهبری، هوشیاری و آمادگی نیرو‌های مسلح به خصوص نیرو‌های مومن و جان بر کف نیروی انتظامی استان و انسجام مردمی شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم که انشاءالله این امنیت روز افزون خواهد بود.

مدیر کل حوزه استاندار کرمان بخش مهمی از امنیت استان را مدیون دیدگاه فرهنگی و اجتماعی سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان برشمرد و گفت: انتخاب مسئولان انتظامی با دیدگاه اجتماعی در استان توسط وی نشان از دلسوزی و مردمی بودن پلیس ما دارد.

وی با بیان اینکه انتظارات اجتماعی از پلیس در حال افزایش است گفت: این موضوع مهم بیانگر مسئولیت خطیر نیروی انتظامی است

احمد یوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در ابتدای این دیدار با تشریح ماموریت حوزه اجتماعی پلیس، عنوان کرد: با اقدامات اجتماعی و فرهنگی توانسته ایم نقش مهمی در ارتقاء آگاهی شهروندان در حوزه قانون گام برداریم.

وی افزود: چنانچه در حوزه پژوهش و سلامت روان، کار اثر بخشی صورت گیرد بسیاری از جرائم قابل پیشگیری بوده وآمار ۸۵ درصدی سازش پرونده‌های کلانتری‌های ما مؤید این امر است که مشکلات جامعه قابل حل و درمان می‌باشد.

معاون اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: اجرای طرح دیده بان حقوق همسایه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و طرح اجتماعی کردن نظم و امنیت در راستای کمک به توسعه استان در دستور کار قرار دارد.

یوسفی گفت: ترسیم چشم اندازی شفاف و درست از فعالیت‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی، حضور و اشراف همه جانبه و قوی برفضا‌های مجازی و فیزیکی دارد که ضرورت رصد و پایش اطلاعات در سایت ها، شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی، سیستم‌های چندرسانه‌ای را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

 جوآرام کرمان در ناآرامی های اخیر با تلاش پلیس ممکن شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار