اتحاد کامیاران در دیدار با میهمان خود نماینده کرج به تساوی رسید

در ادامه رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اتحاد کامیاران در مصاف با نماینده کرج به تساوی دست پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اتحاد کامیاران، نماینده کردستان در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه سه شنبه در یک دیدار خانگی درمصاف با تیم میهمان نماینده کرج صفر بر صفر به کار خود پایان داد.

در گروه مرکز تیم اتحاد کامیاران در ورزشگاه آزادی میزبان شهدای رزکان کرج بود که در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم صفر بر صفر به تساوی دست پیدا کردند.

در این مرحله از مسابقات ۳۰ تیم در سه گروه شمال، مرکز و جنوب به صورت دوره ای در دو مرحله رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تیم فوتبال اتحاد کامیاران در گروه مرکز با تیم های شهرداری اراک، شهرداری اردبیل، سولدوز نقده، مقاومت تهران، کیان تهران، شهدای رزکان کرج، آریا مینو خرمدره زنجان، دالاهو کرمانشاه و پردیس خرم آباد همگروه است.

نماینده کردستان روز یکشنبه ۲۴ دی ماه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور میهمان تیم شهرداری اراک خواهد بود.

در پایان مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از هر گروه تیم قهرمان به صورت مستقیم به لیگ دوم صعود می کند، تیم های دوم و بهترین تیم سوم به صورت پلی اف به مصاف هم می روند و در نهایت یک تیم دیگر راهی لیگ دسته دو باشگاه های کشور در فصل ۹۷ خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدار تیم  اتحاد کامیاران  با میهمان خود نماینده کرج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.