۵۰۰ چراغ گرمایشی به مددجویان سیستان و بلوچستان اهدا شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فصل سرما ۵۰۰ چراغ گرمایشی به همت بنیاد خیریه آزاده بین مددجویان مناطق محروم استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود میرامامی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان  گفت: همزمان با فصل سرما و یخبندان‌های شبانه ۵۰۰ چراغ گرمایشی به همت بنیاد خیریه آزاده بین مددجویان مناطق محروم استان توزیع شد.

وی با اشاره به اختصاص بیشترین ضریب محرومیت ۸ و ۹ کشور به این استان، گفت: حمایت از مددجویان مناطق محروم این استان در برنامه‌های راهبردی و هدفمند این نهاد که رسالت خدمت‌رسانی به قشرمحروم جامعه و رویکرد توانمندسازی آن‌ها را بر عهده دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


وی با اشاره به فعالیت کمیته امداد در ۴ هزار و ۶۴۴ روستای این استان، افزود: در ادامه همکاری‌های حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با موسسات خیریه از جمله بنیاد خیریه آزاده، ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و ایتام شناسایی و چراغ گرمایشی سولان به آن‌ها اهدا شد.


میرامامی با بیان اینکه اولویت کمک‌های مردمی با مناطق محروم و کمترتوسعه یافته استان سیستان و بلوچستان است، یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصل‌های سرد در نیمه دوم سال و افزایش استفاده خانوار‌ها از وسایل گرمایشی، این چراغ‌ها به ارزش ۷۵ میلیون تومان به افراد نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اهداء چراغ گرمایشی به مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار