رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی:

ایجاد فضای شاد و متنوع‌،زمان ماندگاری مسافران را افزایش می دهد

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی گفت:می‌توانیم با ایجاد فضای شاد و متنوع‌تر، افزایش ماندگاری مسافران را داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قانعی  رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی اظهار کرد: بسیاری از سفرهای خارجی به مقصد امارات و ترکیه انجام می‌گیرد، در صورتی که باید اشاره کرد که این کشورها جاذبه‌های خاصی ندارند که کشورما از آن‌‎ها بی‌بهره باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم با هدف خرید یا شرکت در یک کنسرت به این کشورها سفر می‌کنند، ادامه داد: باتوجه به این امر، چرا فضایی را در داخل کشورمان برای بحث خرید و کنسرت فراهم نکنیم، باید اشاره کرد که کشور ما فضای بهتری را برای گردشگران از نظر رعایت موازین فرهنگی و مهمان‌نوازی دارا است.

قانعی یادآور شد: ما می‌توانیم با ایجاد فضای شاد و متنوع‌تر، افزایش ماندگاری مسافران را داشته باشیم. برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و موسیقی و آیین‌های محلی می‌تواند ماندگاری مسافران را افزایش دهد، حتی راه‌اندازی تله‌کابین در مشهد با توجه به شرایط اقلیمی که در اطراف مشهد وجود دارد می‌تواند ماندگاری مسافران را یک روز افزایش دهد.

این هتلدار مشهدی بیان کرد: در برخی موارد در هتل‌ها مشاهده می‌کنیم که والدین بدون فرزندان خود به مشهد سفر می‌کنند وقتی با این مسافران صحبت می‌کنیم عنوان می‌کنند که فرزندان حاضر نمی‌شوند برای طولانی‌مدت و بیش از یک روز به مشهد بیایند.

وی افزود: اگر ماندگاری مسافران از 2 روز به 4 روز افزایش یابد، سطح اشغال هتل‌ها از 50 درصد به 100 درصد خواهد رسید، ضمن اینکه باید اشاره کرد مسافرانی که برای یک شب در هتل اقامت اقامت می‌کنند تا زمانی که با خدمات یک هتل آشنا شوند قطعا هزینه‌های بیشتری را هم بر خود و هم بر ما تحمیل می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.