اقامه نماز طلب باران در شرکت کویرتایر بیرجند

نماز طلب باران در شرکت کویرتایر بیرجند اقامه شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و کارکنان شرکت کویرتایر نماز طلب باران به امامت حجت الاسلام حسینی امام جماعت این کارخانه اقامه شد.

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان درمیان و امام جماعت شرکت کویرتایر در مراسم اقامه نماز طلب باران که در کارخانه کویرتایر برگزار شد،گفت: عالم هستی و عالم طبیعت را خداوند قاعده‌مند و طبق فرمول‌های خاصی بنا کرده است که قرآن می‌فرماید سنت‌های الهی قابل تبدیل نیست.

وی افزود:کوتاهی‌ها و بزهکاری‌های ما در قبال محیط زیست هم گناه است، دلسردی و کدورت درونی و فاصله‌هایی که از خود و اخلاق و دین خدا گرفتیم نیز دست به دست هم داده که ما دچار قهر طبیعت شویم.

امام جمعه شهرستان درمیان با بیان اینکه ما باید نسبت به محیط زیست حساس باشیم چراکه آسیب بی‌رویه و بدون هدف به محیط زیست گناه است،گفت: پیامبران و امامان نیز نسبت به محیط زیست حساسیت داشته و آموزه‌هایی را بیان کردند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه کمک گرفتن از صنعت و تکنولوژی هم در راستای هر نوع برکت، پیشرفت و توسعه‌ای مورد تأیید دین است،افزود: بنابراین وقتی دین نسبت به علم و روشنفکری بی اعتنا نیست این جفا است که ما این دین مدرن و زیبا را قبول نداشته باشیم و به آن دهن‌کجی کنیم و بگوییم دعا قبول نیست و خرافات است.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از رحمت خداوند است،گفت: در 60 - 70 سال اخیر امسال اولین سالی است که تا این بخش از سال هیچ نزولات آسمانی در این منطقه نداشته‌ایم و تا این حد شاهد خشکسالی بوده‌ایم.
انتهای پیام/ب


اقامه نماز باران در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار