درآمد پرسپولیس از جام جهانی روسیه 2018

درآمد باشگاه پرسپولیس از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با اعلام فیفا ،باشگاه ها در ازای هر بازیکنی که در مرحله گروهی جام جهانی بازی می کند مبلغ 221هزار دلار دریافت خواهند کرد و در صورت صعود تیم ملی هر کشور به مرحله بعد  درآمد باشگاه های آن کشور نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این درآمد به باشگاه هایی تعلق می گیرد که در 2 سال منتهی به جام جهانی بازیکن ملی پوشی را در اختیار داشته اند، به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس که فصل قبل رامین رضاییان را در اختیار داشته است، در صورت حضور این بازیکن در رقابت های جام جهانی مبلغی را دریافت می کند.

با احتساب مهدی طارمی که اخیرا به تیم الغرافه قطر پیوسته، تیم پرسپولیس حداقل پنج ملی پوش در جام جهانی خواهد داشت و درآمدی معادل حداقل یک میلیون و صد هزار دلار عایدش می شود. اگر پرسپولیسی ها بابت حضور رامین رضاییان هم چیزی حدود صد هزار دلار دریافت کنند، یعنی حدود 5 میلیارد تومان این باشگاه دریافت خواهد کرد. این مبلغ در تابستان سال آینده به حساب پرسپولیس واریز می شود.

گفتنی است باشگاه الغرافه قطر که بابت پنج ماه عضویت طارمی در این تیم، حدود پنجاه هزار دلار از این بابت منتفع می شد پذیرفته است که تمام درآمد حضور طارمی در روسیه را به پرسپولیس بدهد.

 

انتهای پیام/

پرسپولیس از جام جهانی چقدر درآمد دارد؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۰ دی ۱۳۹۶
خیلی عالیه