ثمری: امکانات اردویی کیش به هیچ عنوان رضایت بخش نبود

عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون دوومیدانی من شانس دوم مدال در بازی‌های آسیایی هستم، اما با وجود این امکانات مناسب نیست.

ثمری: امکانات اردویی کیش به هیچ عنوان رضایت بخش نبودعلی ثمری عضو تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی اش در اردویی کیش بیان کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده است مدتی است در کیش زیر نظر مربی ام امیر الوند تمرین می‌کنم و قرار شده برای مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور و آسیا به تهران بازگردم. طبق نظر اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی با توجه به اینکه قرار شده دارندگان مدال آسیایی اودیشا در انتخابی داخل سالن آسیا شرکت نکنند با نظر مربی ام تنها به دلیل محک زدنم در مسابقات انتخابی داخل سالن شرکت می‌کنم.

او ادامه داد: تنها هدفم حضوری موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا و کسب مدال در این رقابت‌ها است و برایم مسابقات دیگر از اهمیت چندانی برخوردار نیست امیدوارم با تمریناتی که در طول این فرصت باقیمانده تا شروع رقابت‌ها پشت سر می‌گذارم بتوانم نتایج آبرومندانه‌ای را برای کاروان اعزامی کشورمان بدست آورم.

قهرمان پرتاب وزنه ۲۰۱۷ آسیا با اشاره به شرایط نامناسبش در اردوی کیش گفت: آنطور که انتظار داشتم امکانات مناسب نیست. طبق گفته مسئولان فدراسیون دوومیدانی من شانس دوم شانس مدال در بازی‌های آسیایی هستم، اما متاسفانه با این وجود این امکانات به هیچ عنوان با این مسئله صدق نمی‌کند. در کیش روزانه ۱۰۰ هزار تومان هزینه تغذیه و رفت و آمد می‌دهند که واقعا نمی‌تواند حلال مشکلات ورزشکاران باشد و امیدوارم مسئولان فدراسیون فکری کنند تا این مشکلات پیش پا افتاده دیگر موجب دغدغه فکری و ناراحتی ورزشکاران نشود تا آن‌ها بدون هیچ مشکلی تنها به فکر بالابردن پرچم کشورمان در مسابقات برون مرزی باشند.

ثمری در پاسخ به این سوال که آیا قصد برگزاری اردو در جزیره کیش یا خارج از کشور دارد یا خیر، پاسخ داد:هر زمانی که "مک ویکینگ" مربی آمریکایی حدادی به کشورمان بیاید و همچنین در صورت فراهم بودن شرایط یک هفته زیر نظر او تمرین می‌کنم در غیر این صورت با توجه به زمان کم باقی مانده تا شروع بازی‌های جاکارتا تنها باید در مسابقات معتبر بین المللی به میدان بروم تا خودم را محک بزنم. همچنین ورزشکاران سایر کشور‌ها بیکار ننشسته اند و اردو‌های بسیار خوبی را در کمپ‌های معتبر دنیا برگزار می‌کنند تا به مقام و عنوان در خور توجهی در بازی‌های جاکارتا دست یابند و همین مسئله باعث می‌شود تا کارم برای کسب مدال در اندونزی سخت‌تر شود.

انتهای پیام/

اظهارات ثمری درباره شرایط فعلی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار