مونسان در حاشیه جلسه هیئت دولت:

تعطیلات زمستانی مدارس گردشگری را فعال می‌کند

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: طرح تعطیلات یک ماهه مدارس در تهران و شهرهای سردسیر در فصل زمستان می‌تواند مناطق گردشگری جنوب را فعال کند.

تعطیلات زمستانی مدارس گردشگری را فعال می‌کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد تعطیلی یک ماهه زمستانی مدارس در تهران و برخی از شهرهای سردسیر، اظهار کرد: بحث توسعه گردشگری در فصل زمستان موضوع خوبی است و تا پیش از این دستگاه‌های مختلف درباره آن اختلاف نظر داشتند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست ظاهرا در این باره به توافق رسیده و اعلام موافقت کردند.

مونسان تصریح کرد: مناطق و بنادر جنوبی در کشور برای فصل زمستان بهترین فرصت گردشگری هستند ما هم برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی و همراهی لازم را خواهیم کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: طرح تعطیلات یک ماهه مدارس در تهران و شهرهای سردسیر در فصل زمستان می‌تواند مناطق گردشگری جنوب را فعال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۱ دی ۱۳۹۶
آیا تعطیلات زمستانی گردشگری را فعال می کند ؟وباعث افت تحصیلی دانش آموزان نمی شود ؟ونیروی کاری را که در شهریور در بخش کشاورزی کمک حال والدین خود هستند از این کار بازنمی دارد ؟یعنی گردشگری ما به خاطر تعطیلات زمستانی فعال نبود ؟ تمام زیر ساخت های گردشگری آماده شده وتنها تعطیلات زمستانی کم بود که گردشگری فعال شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
تعطیلات زمستانی مشکلات تحصیلی زیادی را برای دانش آموزان بوجود میاورد
آخرین اخبار