رفتار وحشیانه رئیس اداره پست با یک مشتری +فیلم

رئیس یکی از اداره‌های پست چین هنگامی که با شکایت یکی از مشتریانش مبنی بر تاخیر در دریافت سفارش پستی مواجه شد به عملی وحشیانه دست زد.

اقدام  وحشیانه رئیس اداره پست با یک مشتری + فیلم/////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه رئیس یک اداره پست محلی چین را با یکی از مشتریانش به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که مردی با نام "ژانگ" در خیابان به زنی با نام "ژیائو لی" حمله ور شده و او را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

 ظاهرا این زن به علت تاخیر در دریافت سفارش پستی خود شکایتی علیه رئیس اداره پست مطرح کرده بود. جالب اینکه خشم و عصبانیت این مرد از این شکایت آنچنان شدید بود که مسافتی در حدود 500 مایل را برای پیدا کردن این زن جوان به شرق چین پیمود.

 این زن جوان که دچار جراحت شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. ظاهراً او پیامکی از سوی این مرد دریافته کرده بود که در آن تهدید شده بود. ژانگ در این پیامک او را تهدید کرده بود که تمام مسافت 500 مایل را ظرف یک شب طی خواهد کرد تا درس خوبی به او بدهد.

 گفتنی است؛ پلیس هنوز واکنشی به این حادثه نشان نداده اما تحقیقات خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

 رفتار عجیب رئیس اداره پست، سوژه رسانه ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۶
ما كه از همه ماجرا خبر نداريم ؟ شايد همسرش بود ؟ شايد اينقد بلا سر مردش اورده باشه كه ... قضاوت اينجوري نميشه كرد ... ياد بگيريم قضاوت نكنيم .. ولي در هر صورت اين رفتا خوب نيست ...
Iran (Islamic Republic of)
banoo
۱۸:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
فیلم دان شد ولی هیچی نشان نمیده
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید این فرد رو از کار اخراج کرد
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
این چه کاری بود آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۶
چینیه دیگه..چی بگم والا!
آخرین اخبار