رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز ثبت نام تسهیلات سفرهای نوروزی بازنشستگان از 15 بهمن ماه

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی گفت: ثبت نام بازنشستگان برای دریافت تسهیلات سفرهای نوروز 97 از 15 بهمن ماه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام تسهیلات سفرهای نوروزی صندوق بازنشستگی از نیمه نخست بهمنعباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اولیه در نوروز 97 بیش از 4000 نفر از بازنشستگان در سراسر کشور، می توانند از تسهیلات نوروزی صندوق بازنشستگی برای سفرهای داخلی و همچنین تسهیلات سفر به عتبات عالیات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: به هر یک از بازنشستگان و یک نفر به عنوان همراه آنها، برای استفاده از تسهیلات مالی صندوق بازنشستگان ویژه نوروز،مبلغ 330 هزار تومان به عنوان کمک هزینه برای سفرهای داخلی پرداخت می شود و این مبلغ برای تسهیلات سفر به عتبات عالیات نیز شامل 660 هزار تومان برای یک نفر و معادل همین مبلغ برای استفاده یک همراه آنها است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: ثبت نام تسهیلات ویژه صندوق های بازنشستگی کشوری، برای سفرهای نوروزی از 15 بهمن ماه آغاز می شود و نحوه ثبت نام و جزئیات آن از طریق خانه های امید و سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی اعلام خواهد شد.

رشیدی یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری به شرکت های مجری طرف قرارداد با صندوق، دستورالعمل های لازم را ابلاغ کرده است و شرکت های فوق موظف هستند که امور مربوط به سفر بازنشستگان در نوروز 97 را از هم اکنون پیگیری کنند.

وی با اشاره به افزایش تقاضای بازنشستگان نسبت به دریافت تسهیلات سفرهای نوروزی تاکید کرد: علی رغم درخواست های زیاد و تقاضای بازنشستگان برای دریافت تسهیلات ویژه سفرهای نوروزی از صندوق بازنشستگی، تمهیدات لازم برای برآورده کردن درخواست ها و پرداخت کمک هزینه ها به بازنشستگان در دستور کار مسئولان صندوق و شرکت های مجری قرار دارد.

انتهای پیام/

 ثبت نام تسهیلات نوروزی صندوق بازنشستگی کشوری از بهمن ماه آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیوک مجلسی متعلق
۱۲:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
چطرر ثبت نام کنیم
آخرین اخبار