اتمام حجت استاندارمازندران با ساخت وساز غیر مجاز

استاندار مازندران به عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان کلاردشت هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندارمازندران در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت تاکید کرد: برابر قانون با عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان کلاردشت برخورد خواهد شد.

وی گفت: دردوره های گذشته به علت مماشات و چشم پوشی از قانون به عده ای اجازه ساخت وساز به شیوه غیرمجاز داده شد و چنین وضعیتی ضمن آنکه در رونق و شکوفایی این منطقه هیچ تاثیری نداشته بلکه آثار مخرب و زیانبار فراوانی نیز در حوزه زیست محیطی به همراه داشته است.

استاندار مازندران با اشاره به شهره داشتن کلاردشت در سطح جهانی افزود: نباید جایگاه این شهرستان را با مدیریت های ناصواب به جای توسعه یافتگی ،به افول برد.

اسلامی با اشاره به برخورداری کلاردشت از مزیت های فراوان در حوزه گردشگری گفت : برای آن که بتوان از این مزیت ها به بهترین شکل برای رونق اقتصادی بهره برد باید از سرمایه گذاران واقعی برخوردار از تمکن مالی و بدون نیاز به تسهیلات بانکی استفاده کرد.

وی از فرماندارکلاردشت خواست تا در شناخت جامع و کامل سرمایه گذارانی که برای اجرای طرح های گردشگری در این شهرستان قصد سرمایه گذاری دارند اهتمام ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/ م

هشدار استاندار مازندران به عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار