آغاز به کار دفتر تبادل تکنولوژی و استانداردسازی در اتاق بازرگانی شیراز

دفتر تبادل تکنولوژی و استانداردسازی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز راه اندازی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رازقی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز اظهار کرد: راه اندازی دفتر تبادل تکنولوژی و استانداردسازی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، زمینه ساز حل بخشی از مشکلات در انتقال تکنولوژی و تبادل آن و همچنین مجهز شدن واحد‌های اقتصادی به دانش و تکنولوژی روز، است.

 وی با بیان اینکه دانش بنیان کردن صنایع از ضروریاتی است که در اتاق بازرگانی شیراز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: بازگشایی دفتر تبادل تکنولوژی و استانداردسازی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی،گامی برای تسهیل در این موضوع است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز ادامه داد: در ۲ سال گذشته، فعال کردن دبیرخانه شورای پژوهشی، دبیرخانه کمیسیون‌های تخصصی اتاق، دفتر مطالعات اقتصادی و اجتماعی، دفتر پایش فضای کسب و کار و دفتر مطالعات بهره وری آب و خاک گام‌هایی است برای دانش بنیان کردن فعالیت‌های اتاق بازرگانی شیراز، انجام شده است.

رازقی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف بخش خصوصی بهره وری است، تصریح کرد: بخش مهمی از مشکل با استفاده از تکنولوژی نوین در کسب و کار و تبادل تجارب و دانش جبران می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز همچنین از همکاری این اتاق و اداره کل استاندارد فارس برای راه اندازی مرکز استاندارد و کمک به استانداردسازی فضای کسب و کار، استانداردسازی تولیدات و فعالیت‌های اقتصادی خبر داد.

انتهای پیام/ن

  راه اندازی دفتر تبادل تکنولوژی و استانداردسازی در اتاق بازرگانی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.