غلامى مطرح کرد؛

حمايت از دانشگاه ها در پروژه اقتصاد مقاومتى اولويت قرار گيرد

وزير علوم گفت: حمايت از دانشگاه ها در پروژه اقتصاد مقاومتى اولويت قرار گيرد.

حمایت از دانشگاه‌ها باید در اولویت باشد/ بجلوی هزینه‌های اضافی در دانشگاه‌ها را بگیریمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در جلسه انعقاد قرارداد با مراکز منتخب پروژه اقتصاد مقاومتی که امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: امروزه کارهای بزرگ به دست مردان و زنان بزرگ انجام می شود.

وی ادامه داد: نگاهی که ما در بحث آموزش عالی داریم به دلایل مختلف تا رسیدن به اهداف عالی با مشکلاتی روبرو می شویم که متاسفانه نتوانسته ایم به صدرصد اهدافمان برسیم.

وزیر علوم بیان کرد: زمانی که بحث بین المللی پیش می آید باید با برنامه ریزی درست و صحیح حرکت کنیم.

غلامی گفت: بنابراین در این پروژه امروز باید یک ارزیابی و بازنگری داشته باشیم و با قوای فکری و دستان پر در مسیر دانش در حرکت باشیم.

وی بیان کرد: بخشی از تلاشمان در مراکز دولتی متکی به حمایت دولت است در این پروژه ملی پشتیبانی دولت را باید داشته باشیم و حمایت از دانشگاه ها هم باید در اولویت قرار بگیرند.

وزیر علوم اظهار کرد: لذا در صورتی که در مسیر کار کمبودی پیش آید نباید از حرکت ایستاد، چرا که می تواند اثرات منفی بگذارد، تقاضای ما این است که این بحث ها و پروژه ها شفاف سازی و عملیاتی شوند.

غلامی یادآورشد: قطعا باید توفیقات لازم در این امر انجام شود و پرداختن به این پروژه و پروژه های دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار