معاون وزیر آموزش و پرورش در گلستان مطرح کرد:

امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت : میانگین امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  حکیم زاده معاون آموزش ابتدایى وزیر آموزش و پرورش امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان گفت: میانگین سطح سواد در کشور کمتر از دیپلم است و امید به زندگی در کشور ٧٤ سال است.


رضوان حکیم زاده افزود: استان گلستان استان نمونه‌ای در همزیستی مسالمت آمیز است و ما باید این را یک فرصت بدانیم و کلید امنیت ملی ما احساس تعلق بین تمامی شهروندان است و این احساس علاقه در مدارس نقاط مرزی و محروم استان به طور کامل دیده ام.


معاون آموزش ابتدایى وزیر آموزش و پرورش ادعا کرد: در استان گلستان ٥٣٧ کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد که امیدوارم با تلاش همه مسئولان استانی و حمایت‌های وزارتخانه بتوانیم این تعداد کودک را به مدارس بازگردانیم.


رضوان حکیم زاده گفت: معلمان عشایر در استان گلستان نمونه معلمان ما هستند که به واقع در بازدید‌هایی که انجام شد هیچ خواسته‌ای را برای خودشان نخواستند و تمام خواسته‌های آن‌ها تنها براى دانش آموزان و بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان بوده است.

سید مناف هاشمى استاندار گلستان نیز گفت: همه ابزارهاى استان گلستان در اختیار آموزش و پرورش است زیرا اگر مدارس و فرزندان خوب داشته باشیم آینده کشور خوبی خواهیم داشت.

وى همچنین با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بخصوص در جامعه جوان و نوجوان گفت: اگر جامعه اى مى خواهد سالم باشد و آسیب اجتماعى کمترى داشته باشد باید ورزش را بیشتر بین مردم توسعه داد همچنین اگر ما در استان گلستان مزیت‌هایی مانند وحدت اقوام داریم، اما مشکلاتی مانند قرارگرفتن در رتبه‌های اول تا سوم در جرایمی همانند مواد مخدر و شرارت‌ها داریم که باید برای آن فکری کرد.

وی در پایان تاکید کرد: استان گلستان یک استان محروم و کم برخوردار است و برای پیشرفت استان نیاز است در وزارتخانه‌ها اقدامات جهادی انجام شود.


انتهای پیام /ن

 


میانگین سواد کشور زیر دیپلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۰ دی ۱۳۹۶
چه خوب