مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان؛

کسب ۱۴۰ مدال ملی و بین المللی توسط بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان

مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بانوان ورزشکار این استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ مدال طلا، نقره، برنز ملی، بین المللی و سبکی را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فهیمه موسوی مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: کبدی، ووشو، کاراته، تکواندو و هندبال عمده رشته‌های مدال آور این مدت سیستان و بلوچستان در بخش بانوان بوده است.

موسوی گفت: با وجود استعداد‌های خوب ورزشی در میان بانوان  ورزشکار سیستان و بلوچستان، اما برخی مشکلات نظیر نبود اسپانسر برای حمایت مالی از تیم‌های ورزشی، پرداخت هزینه‌های سنگین برای اعزام به رقابت‌ها سبب بروز مشکلات در حوزه ورزش بانوان این استان شده است.

وی ادامه داد: مشکلات مالی سبب شده تا برخی ورزشکاران سیستان و بلوچستان نظیر هندبالیست‌های بانوی این استان که همواره در لیگ برتر حضور پررنگ داشتند نتوانند در این عرصه حضور پیدا کنند.

مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وجود ۹ سرسرای ورزشی و ۴۵ باشگاه ویژه بانوان را از جمله امکانات ورزشی این حوزه در استان ذکر کرد.

موسوی افزود: همچنین ۱۴۰ سرسرای ورزشی ادارات و نهاد‌های مختلف در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ورزشکاران بانوی این استان به طور مشترک از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

۱۴۰ سرسرای ورزشی ادارات و نهاد‌های مختلف دراستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار