واکنش خصمانه بولتون به گفتگو‌های کره‌شمالی و کره‌جنوبی

جان بولتون نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در پیامی توییتری به تلاش‌ها برای ادامه رایزنی‌ها میان دو کُره واکنش نشان داد.

واکنش خصمانه بولتون به گفتگو‌های کره‌شمالی و کره‌جنوبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل که به موضع گیری‌های تند و افراطی مشهور است درباره رایزنی‌ها میان دو کُره  در حساب توییتری خود  نوشت: گفتگو‌های کره شمالی و کره جنوبی اتلاف وقت است!

وی همچنین مدعی شد تا زمانیکه  تهدیدات هسته‌ای کره شمالی وجود دارد، اتفاقی رخ نخواهد داد.

این اظهارات خصمانه جان بولتون در حالی عنوان می‌شود که دونالد ترامپ در  گفت‌‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور کره جنوبی درباره مذاکرات دو کره و شرکت کره شمالی در المپیک زمستانی با همتای کره‌ای‌اش به رایزنی پرداخت و  از آمادگی خود برای گفت‌و‌گو با «کیم جونک اون» رهبر کره شمالی خبر داد.

انتهایی پیام/

بولتون به گفتگو‌های کره‌شمالی و کره‌جنوبی واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۰ دی ۱۳۹۶
اینا دارن تلاش میکنن که توی مذاکرات باشن اما کره جنوبی هم فهمیده اگه امریکا هیچ نقشی نداشته باشه توی مذاکرات بنفع خودشونه و میتونن به توافق مهمی با هم برسن .الان دنیا داره به حرف ما که توی این چهل سال زدیم میرسه که میگفتیم به امریکا هیچ اعتمادی نیست .این کشور به متحدان نزدیکشم رحم نمیکنه و از جایگاهش سواستفاده میکنه
آخرین اخبار