ترامپ: به مانند اسراییل برای امنیت به دیوار مرزی نیاز داریم!

رییس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ترامپ: به مانند اسراییل برای امنیت به دیوار مرزی نیاز داریم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: دیروز شما در دیداری با قانون گذاران اعلام کردید که آماده اید هرنوع لایحه ای را در رابطه با امور مهاجرتی امضاء کنید که با حمایت نمایندگان هر دو حزب همراه باشد، آیا شما قصد دارید که در نهایت یک لایحه مهاجرتی را امضاء کنید که موضوع ساخت دیوار مرزی در آن لحاظ نشده باشد،گفت: نه، این لایحه باید موضوع دیوار مرزی را شامل باشد. ما برای امنیت خود به دیوار نیاز داریم. ما برای ایمنی خود به دیوار نیاز داریم. ما به دیوار برای متوقف کردن ورود مواد مخدر به کشورمان نیازمندیم. تصور من این است که نمایندگان هر دو حزب چه دموکرات و چه جمهوری خواه می توانند بر سر راه حل برای موضوع داکا به نتیجه برسند.این موضوع از مدتها پیش وجود داشته است.

وی افزود: علاوه بر این آنها می توانند برای موضوع مهاجرت هم به یک راه حل برسند. اما هر راه حلی باید موضوع دیوار را شامل شود زیرا بدون دیوار، راه حلی که ارائه می شود، موثر و مفید نخواهد بود. شما می توانید به موارد مشابه و آنچه که در اسرائیل می گذرد توجه داشته باشید.آنها دیواری را احداث کرده اند که خیلی از مشکلات مهم آنها را حل و فصل کرده است. ما به دیوار برای حل کردن بسیاری از مشکلات امنیتی خود نیازمندیم. موضوع امنیت در وهله نخست قرار دارد بنابراین پاسخ آن ساخت دیوار است.

احتمال وقوع جنگ بزرگ

رئیس جمهور آمریکا در ادامه در پاسخ به این سوال که اخیرا یکی از ژنرال های آمریکایی به نام رابرت نلر Robert Neller به نیروهای تحت فرماندهی خود در نروژ اعلام کرد که جنگی بزرگ در راه است.احتمال این جنگ بزرگ تا چه حد است و این جنگ در کجا روی خواهد داد،گفت: شاید او مطلبی را می دانسته است که من نمی دانم. من بایستی این مطلب را بگویم. ما یک ارتش بسیار بسیار قدرتمند داریم. ما روز به روز و ماه به ماه قدرتمندتر می شویم. ما تجهیزات زیادی را تولید می کنیم که شما هم آنها را سفارش و خریداری می کنیم. ما قدرت ارتش خود را به اندازه ای رسانده ایم که پیش از این شاهد آن نبوده ایم. ما در برهه های زمانی گذشته و نه در زمان من ضعیف بوده ایم.

ترامپ افزود: من انتظار این موضوع(جنگ) را ندارم و این به خاطر قدرت ما است. صلح باید از طریق قدرت باشد. من انتظار دوره طولانی از صلح را دارم و امیدوارم که این گونه باشد.

تعامل با کره شمالی

وی افزود: ما قطعا مشکلاتی با کره شمالی داریم اما گفتگوهای زیادی هم اکنون در جریان است. شاهد انرژی خوب و مثبت زیادی هستم و من این موضوع را بسیار دوست دارم. من همین امروز با رئیس جمهور کره جنوبی به صورت تلفنی صحبت کردم. نمایندگان آنها دیدارهای خوبی داشتند.من برداشت خوبی از این موضوع دارم و امیدوارم که نتایج خوبی حاصل شود.من معتقدم که صلح را از راه قدرت خواهیم داشت.

ترامپ ادامه داد: ما با چین در رابطه با کره شمالی تعامل می کنیم. ما با کشورهای مختلف دیگر تعامل می کنیم. همانطور که شما این مطلب را گزارش کردید ما گفتگوی تلفنی خوبی با رئیس جمهور مون(رئیس جمهور کره جنوبی) داشتیم. به نظرم اتفاقات خوبی روی خواهد داد.ما منتظریم که شاهد این موضوع باشیم. تعامل با کشورهای دیگر چه روسیه، چه چین و یا هند و یا هر کشوری که در این جهان وجود دارد موضوع خوبی است.

نقش روسیه در انتخابات آمریکا

ترامپ در ادامه گفت: هیچ تبانی بین تیم مبارزات انتخاباتی من و روس ها وجود نداشته است. من می بینیم که شما با تمامی افراد چه دمکرات و چه جمهوری خواه مصاحبه می کنید. اما در نهایت آنها خواهند گفت هیچ تبانی وجود نداشته است. این یک اتهام ساختگی دمکرات ها است که به بهانه شکست در انتخابات وارد کرده اند. من مصمم هستم و می گویم که هیچ تبانی وجود نداشته است. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که چه روی خواهد داد. زمانی که هیچ تبانی وجود نداشته است و هیچ فردی شاهد این تبانی نبوده است بنابراین شما شاهد هیچ گفتگویی هم نخواهید بود.

وی افزود: به نظرم بهتر است که با روسیه تعامل کنیم. این بسیار خوب است که با کره شمالی تعامل کنیم. ما هم اکنون مشکلاتی داریم و این مشکلات به من مربوط نمی شود.این مشکلات باید سالهای قبل حل و فصل می شد.اگر این موضوع روی می داد امروز کره شمالی خطر کمتری می توانست داشته باشد. این موضوع همراه با مسائل دشوار دیگر به من رسیده است. من می خواهم این مطلب را بگویم که من منابع قابل توجهی از نفت و گاز را در اختیار دارم و پوتین نمی تواند از این موضوع خوشحال باشد. من از ارتشی قدرتمند در آمریکا حمایت می کنم که تاکنون شاهد آن نبوده است و پوتین نمی تواند از این موضوع خوشحال باشد.

انتهای پیام/

ترامپ تبانی کارزار انتخاباتی خود با روس ها را رد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۰۱:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
پرزیدنت ترامپ دونالد یا دونالد ترامپ حالا فرقی نمکنه شما اخیرا در مورد دیوار چین به مطلبی رسیدید؟یا تو خواب رویایی دید ه اید؟ اخه یدونه دیوار دور خودت بکش و دنیا رو راحت کن
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۰۱:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
پرزیدنت ترامپ دونالد یا دونالد ترامپ حالا فرقی نمکنه شما اخیرا در مورد دیوار چین به مطلبی رسیدید؟یا تو خواب رویایی دید ه اید؟ اخه یدونه دیوار دور خودت بکش و دنیا رو راحت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
نه بابا...چه غلطا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
ترامپ باید از رئیس جهوری برکنار بشه . مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۱:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
چرا روانشناسان جهان جمع نمیشن این ترامپ نادان را معالجه کنند . مرگ بر امریکا .خدا به ترامپ عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ دی ۱۳۹۶
خدا به ترامپ عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۱ ۲۱ دی ۱۳۹۶
قفس درست کن ترامپ برای خودت ملعون نادان ترسو
آخرین اخبار