کاهش نسبی سرقت احشام و کابل های برق و تلفن در بردسیر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر با اشاره به برگزاری مستمر جلسات کمیسیون های سرقت و مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان گفت: با اجرایی شدن مصوبات این کمیسیون ها، شاهد کاهش نسبی سرقت احشام و کابل های برق و تلفن بوده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمزه وفایی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر در جلسه کمیسیون سرقت و مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و توجه به هشدار و آموزش هاي انتظامي نقش مهمي در پيشگيری از وقوع سرقت و همچنین مبارزه با قاچاق کالا دارد .

 وی با تاکيد بر اهميت پيشگيري اجتماعي در مبارزه با سرقت، و مبارزه با قاچاق کالا افزود: مشارکت و همراهي شهروندان، نهادها و دستگاه های اجرایی با پليس نقش مهمي در پيشگيري از وقوع این جرائم دارد و مي توان گفت که توجه به هشدارها و آموزش هاي انتظامي و اقدامات پیشگیرانه بيشترين تاثير و نقش را در حفظ اموال شهروندان خواهد داشت .

وفایی تصریح کرد: جلسات کمیسیون سرقت و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بردسیر به صورت مستمر برگزار می شود که با اجرایی شدن مصوبات، شاهد کاهش بسیاری از جرائم به صورت نسبی در زمینه های سرقت احشام، کابل های برق و تلفن هستیم.

 وی یادآور شد: با تلاش نیروی انتظامی در چند ماه گذشته، شاهد کشفیات زیادی در انواع موادمخدر و مشروبات الکلی بوده ایم که در آخرین مورد ۲۵کیلو هروئین و۱۸کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

وفایی راه اندازی سیستم پایش تصویری در نقاط حساس شهر توسط شهرداری، منازل و ارگان های دولتی به ویژه اصناف و مدارس را از مهم ترين اقدامات در زمينه پیشگیری از سرقت عنوان کرد .

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر با بيان اينکه ميزان سرقت ارتباط مستقيمي با شرايط اقتصادي ، اجتماعي و .. يک جامعه دارد ، بيان داشت : پليس به تنهايي قادر به کنترل کامل سرقت نيست و رسيدن به اين مهم نيازمند همکاري و همدلي همه دستگاه ها و سازمان ها است .

وفایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به خطر گسترش بیماری آنفولانزای پرندگان، خواستار نظارت و کنترل جدی دستگاه های ذی ربط در کنترل قاچاق دام و پرندگان شد .

جانشین نماینده عالی دولت در شهرستان بردسیر از دستگاه های منابع طبیعی و نیروی انتظامی خواست با همکاری یکدیگر از قاچاق ریشه شیرین بیان جلوگیری کنند.

وفایی افزود: باتوجه به نزدیک بودن فصل غرس نهال، نهادهای ذی ربط نیز باید نسبت به کنترل و فروش نهال نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/ب

جلسه کمیسیون سرقت و مبارزه با قاچاق کالا در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار