شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

تکذیب فروش طرح ترافیک 2 میلیون تومانی به خبرنگاران/رئیس جمهور شرایط اعتراض قانونی را فراهم کند

مهمترین اخبارو رویدادهای شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 

درخواست حق‌شناس برای تبدیل خانه جهان پهلوان تختی به موزه

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه منزل پدری تختی در حال از بین رفتن است و زورخانه‌ فولاد تختی هم به یک انبار تبدیل شده، گفت: تقاضا دارم این دو محل به موزه تبدیل شوند.

 

درخواست علیخانی از شهردار تهران مبنی بر رفع تصرف اردوگاه شهید میرحسینی

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا گزارشی‌ در خصوص اقدامات به عمل آمده برای رفع تصرف‌ اردوگاه شهید میرحسینی‌ ارائه کند.

 

واگذاری غیرقانونی دلیل ابطال کارت‌های شناور طرح ترافیک / تصویب طرح ساماندهی فضای پارک خیابان‌ها

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه 600 کارت شناور ورود به طرح ترافیک به صورت غیرقانونی واگذار شده بود، گفت: به همین دلیل این تعداد از کارت‌ها ابطال شدند.

 

رئیس جمهور شرایط اعتراض قانونی را فراهم کند

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران گفت:رئیس جمهور باید شرایطی‌ فراهم آورد تا شهروندان بتوانند تجمعات قانونی خود را در محل‌های مشخص برگزار کنند و مطالبات خود را از مسئولان درخواست کنند.

 

عمارت مستوفی ‌الممالک در آستانه تخریب/ قول 10 ساله اداره پست برای مرمت

حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: از اداره پست انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر به وضعیت عمارت در حال تخریب مستوفی الممالک رسیدگی کند.

 

فاضلاب و زباله‌ها سلامت شهری ما را تهدید می‌کنند

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آب تهران با فواصل زیادی از حوزه‌‌های مختلف به دست ما می‌رسد، گفت: فاضلاب‌ و زباله‌های فراوانی که تولید می‌شود از تهدیدات سلامت شهری است.

 

واکنش عضو شورای شهر به اعتراض مردم درباره تعطیلی جلسه شورا

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران گفت: طبق قانون، شورای شهر باید در ماه تنها دو جلسه برگزار کند، این در حالی است که شورای شهر پنجم در طول ماه 8 جلسه علنی برگزار می‌کند.

 

خودداری شهرداری از ارائه گزارش‌ تصرف‌ یک اردوگاه‌/ معاونت حقوقی شکایت‌ کند

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصرف یک اردوگاه متعلق به شهرداری توسط یکی از دستگاه‌های کشوری گفت: شهردار تهران تاکنون این موضوع را به ما اطلاع نداده است و ما بعد از 3 ماه از آن مطلع‌ شده‌ایم.

 

لزوم اختصاص فضایی مناسب جهت اجتماعات مردمی

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران گفت: همان طور که بوستان‌ها و ورزشگاه‌ها را به تفریح مردم اختصاص می‌دهیم، می توانیم فضایی را هم برای اجتماعات آنها اختصاص دهیم تا مردم امن باشند و زمینه نفوذ اغتشاشگران‌ کاهش می‌یابد.

 

زیرگذر‌ گیشا به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ی تهران‌ گفت: تکمیل پروژه زیرگذر گیشا به 28 میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد‌ که اگر تامین نشود باید روش خود را در تکمیل پروژه تغییر دهیم.

 

جزئیات‌ جلسه کمیسیون سلامت در مورد طرح جدید ترافیک / طرح جدید مورد تأیید کمیسیون سلامت است

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: خودروهایی که معاینه فنی برتر می‌گیرند در طرح جدید از تخفیف‌ بیشتری بهره‌مند می شوند.

 

تکذیب فروش طرح ترافیک 2 میلیون تومانی به خبرنگاران

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد واگذاری طرح ترافیک به قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان به خبرنگاران گفت: تاکنون چنین پیشنهادی به معاونت ترافیک ارائه نشده است.

 

اولویت‌ اول طرح ترافیک کاهش آلودگی هوا است

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قوانین‌ مربوط به طرح ترافیک ابتدا برای کنترل حجم ترافیک صورت گرفت، گفت: اما اکنون اولویت‌ اول در این طرح کاهش آلودگی هوا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار