رونق اقتصادی منطقه غرب مازندران با ادامه ساخت آزاد راه تهران – شمال

ادامه ساخت آزاد راه تهران – شمال تا منطقه آزاد انزلی سبب رونق اقتصادی منطقه غرب مازندران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس گفت: باید برنامه ریزی شود تا سرمایه گذار فعلی بتواند آزاد راه تهران – شمال را بعد از منطقه ۴ به صورت ساحلی تا منطقه آزاد انزلی ادامه دهد.

وی افزود: توسعه آزاد راه تهران – شمال و اتصال آن به جاده ساحلی چالوس تا منطقه آزاد انزلی رونق خاصی به وضعیت اقتصادی غرب مازندران خواهد داد.

اسلامی گفت: با بهره برداری منطقه 4 آزاد راه تهران - شمال مسیر تا حدودی مسیر مرزن آباد تا چالوس کوتاه شد و قطعا با بهره برداری قطعه یک آزاد راه تهران – شمال که تا پایان اسفندماه امسال اتفاق می افتد مسیر کوتاه تر خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: نباید تعهدات و عهد و پیمان خود با سرمایه گذار در مورد آزاد راه تهران – شمال را بر هم بزنیم بلکه باید سرمایه گذار را راضی نگه داریم تا به توسعه آزاد راه فکر کند و برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

اسلامی گفت: یکطرفه شدن جاده چالوس از منطقه مرزن آباد در روزهای تعطیل و پایانی هفته ، مشکلات زیادی را برای اهالی بیش از 30 روستا حاشیه این منطقه به همراه دارد که باید با چهار بانده کردن این مسیر تا دوراهی دزدبن هرچه زودتر این مشکل رفع شود.

وی همچنین خواستار شتاب بخشی در راه اندازی مرحله یک آزاد راه چالوس - تهران شد و افزود: باید برای رفاه حال مردم و گردشگران هرچه زودتر مرحله های دیگر این آزاد راه اجرایی شوند تا شاهد رونق بیش از پیش گردشگری در مازندران باشیم.

انتهای پیام/ م

ادامه ساخت آزاد راه تهران – شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.