اذعان زیدان به جایگاه متزلزلش در رئال

سرمربی فرانسوی رئال مادرید،پس از توقف تیمش برابر تیم ضعیف نومانسیا، به متزلزل بودن جایگاهش بر روی نیمکت مربیگری این تیم اذعان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در رقابت های کوپا دل ری برابر نومانسیا 2-2 متوقف شد؛ اما به لطف برتری 3-0 در بازی رفت، به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا راه یافت.


بازی دور رفت تنها پیروزی رئال در 4 بازی اخیر بود و زین الدین زیدان اذعان کرد که با توجه به وضعیت اخیر تیمش،جایگاهش در این تیم متزلزل است، هرچند که به تازگی قرارداد خود را با رئال تمدید کرده است.وی گفت در این شرایط قرارداد بی معنی است.
البته زیدان پس از این بازی از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.


زیدان گفت: "من بازی به بازی و سال به سال جلو می روم و از حالا نمی توانم به 2 یا 3 سال دیگر فکر کنم، زیرا از شرایط اینجا آگاهی دارم و می دانم حتی داشتن قرارداد هم هیچ معنایی ندارد. بازی کردن برای بازیکنانی که کمتر به میدان رفته اند آسان نیست؛ اما در کل ما نمایش خوبی از خود ارائه دادیم و من از بازی شاگردانم رضایت دارم.


وی افزود: متاسفانه یک گل در اواخر نیمه اول و یکی در پایان نیمه دوم دریافت کردیم؛ اما بجز این دو گل عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنانم کاری که باید انجام می دادند را در زمین نشان دادند.

ما در حال بازیابی برخی چیزها هستیم و من و بازیکنانم بدون هیچ مشکلی استراحت خواهیم کرد. همه سوالات یا چیزهایی که شما در مورد بازی ضعیف و یا هر چیز دیگری فکر می کنید، می تواند وجود داشته باشد؛ اما ما متقاعد شده ایم که رو به جلو حرکت می کنیم. من از کسانی که بازی کردند راضی هستم و هم من و هم بازیکنان از 2 بازی برابر نومانسیا رضایت داشتیم.
رئال مادرید روز شنبه در لالیگا به مصاف والنسیا خواهد رفت.
انتهای پیام/


زیدان: در رئال قرارداد معنایی ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار