آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار

نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران با حضور برخی مقامات دولتی و خصوصی گشایش یافت.

 آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کاربه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار با حضور مقامات وزارت کار، رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اتحادیه‌های مرتبط برگزار شد.

مهدی فرهادی‌نیا مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار اظهار کرد: این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی برپا شده است.

وی افزود: نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت تعداد 70 شرکت و غرفه‌دار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه‌گذاران و توسعه استارت‌آپ‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شده است.

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی‌ بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون کارآفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه دایر شده است.

فرهادی نیا با اشاره به حضور حوزه‌های مرتبط با کسب و کارهای نوظهور در این نمایشگاه ، نقش آنها را در توسعه کسب و کار مهم دانسته و گفت:  هم اکنون  در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع‌ محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار موجب بهبود فضای این بخش و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.

وی در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگسازی صورت بگیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می‌توانند کسب و کاری پایدار ایجاد کنند.

وی اشاره کرد: اگر وارد فرانچایز شویم شغل‌های پایدار و کسب و کار در دراز مدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان می‌دهد که بر اساس آن افراد وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده می‌شوند.

انتهای پیام /

پوست اندازی کشور از اقتصاد منبع‌ محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار