نوسازی مسکن در بافت های فرسوده مازندران

۵۹۰ مسکن در بافت های فرسوده مازندران امسال نوسازی شده است.

نوسازی مسکن در بافت های فرسوده مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از بافت های فرسوده ساری با بیان اینکه چهار هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در مازندران وجود دارد گفت: امسال ۵۹۰ واحد نوسازی شده است.

وی افزود: حدود هزار و ۱۰۰ هکتار سکونتگاه غیر رسمی مصوب در شهرهای  استان ، خواستار توجه بیشتر مدیران شهری و استانی به مقوله خطیر و مهم ساماندهی و توانمند سازی محلات هدف شد.

بهادری گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی ، این اداره کل از محل منابع شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، توانسته است طرح های مختلفی را در سطح محلات هدف با رقم اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینه توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی ، ساماندهی حاشیه شهرها و نوسازی بافت های فرسوده به مرحله اجرا بگذارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران احداث فرهنگسرا و خانه محله ، احداث مراکز بهداشت، پارک معلولین، سالن ورزشی مخصوص بانوان در محلات هدف آمل ، بابل ، ساری ، قائم شهر ، نکا و همچنین بهسازی و جداره سازی در مجاورت رودخانه های برخی از شهرهای  غرب استان را به عنوان طرح های شاخص بیان کرد.

بهادری، میزان واحدهای معرفی شده به بانک های عامل در ۹ ماهه اول امسال را بیش از ۵۹۰ واحد با رقم اعتباری بیش از ۱۸۸میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

نوسازی ۵۹۰ مسکن در بافت های فرسوده مازندران

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار