رئیس هیات جودو بسیج خراسان رضوی؛

اولویت اصلی بسیج پشتوانه سازی و کمک به آینده جودو کشور است

رئیس هیات جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی بسیج خراسان رضوی گفت:: اولویت اصلی ما در استان سرمایه‌گذاری بر روی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای پشتوانه سازی و کمک به آینده جودو کشور است.

اولویت اصلی بسیج  پشتوانه سازی و کمک به آینده جودو کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد مدرسی در جلسه هماهنگی کمیته ها‌ی هیات جودو افزود: جودوی خراسان رضوی از پتانسیل‌های فنی و استعداد‌های فراوانی برخوردار است که در همین راستا حوزه ورزش بسیج به‌عنوان یک اولویت سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه و توسعه این رشته در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: تمام تلاش ما نیز همسو با دیگر نهاد‌های ورزشی، استفاده از حداکثر ظرفیت‌های علمی، تخصصی و فنی جودو استان در جهت توسعه این رشته در میان بسیجیان و همچنین فراهم کردن زمینه‌ها برای در اختیار قرار دادن امکانات موجود در حوزه ورزش بسیج، برای بهره‌مندی تمامی جودوکاران و کمک به گسترش این رشته در بین جوانان با درنظر گرفتن خواستگاه‌های فرهنگ بسیجی خواهد بود.

رئیس هیات جودو بسیج خراسان رضوی افزود: ازاین‌رو ساماندهی هیات جودو بسیج استان را با بهره‌گیری از نیرو‌های باتجربه و علاقه‌مند در جودو در دستور کار قراردادیم که کمیته‌های مختلف هیات در بخش بانوان و آقایان تشکیل‌شده‌اند.

مدرسی با اشاره به اختصاص امکانات سخت‌افزاری در راستای اهداف جودو بسیج در سطح استان، افزود: تاکنون دو سالن ورزشی در منطقه توس و گلشهر مشهد به‌صورت متمرکز برای فعالیت و اجرای برنامه‌های هیات ساماندهی شده و رایزنی‌های خوبی نیز با شهرداری و شورای شهر فرهادگرد برای اختصاص یک سالن ورزشی ویژه جودو در این منطقه صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه میثم خراسان رضوی با اشاره به موفقیت‌های جودوکاران بسیجی استان گفت:: می‌توانیم با تغییر رویکرد فرماندهان تربیت بدنی نواحی مختلف در سطح استان و تمرکز جدی بر روی رشته‌های رزمی، چون جودو، جوجیتسو و دفاع شخصی به‌عنوان یک نیاز در گردان‌های عملیاتی بسیج، از حداکثر توان حوزه ورزش این نهاد برای گسترش و کمک به آینده جودو کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به تأکید خاص تربیت‌بدنی سپاه بر روی سنین پایه و تمایل این نهاد برای همکاری در حوزه جودو، افزود: با تلاش دست‌اندرکاران هیات جودو بسیج و کمک به بالندگی این نسل در حوزه ورزش میتوانیم در مسیری که جودو استان برای پیشرفت روزافزون خود پیش‌گرفته مؤثر عمل کنیم.

مدرسی با اشاره به انتصاب امیر قاسمی نژاد قهرمان نامی استان و کاپیتان اسبق تیم ملی جودو کشور به‌عنوان مسئول کمیته استعدادیابی هیات جودو بسیج خراسان رضوی گفت:: در این بخش رایزنی‌های خوبی با تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و آموزش‌وپرورش ناحیه یک مشهد صورت گرفته است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های فنی مربیان کارآمد استان، استعداد‌های خوبی را کشف و جذب جودو بسیج کنیم و با پرورش مطلوب آنان به جودو کشور کمک کنیم.

در پایان احکام مسئولیت تعدادی از کمیته‌های مختلف این هیات به مسئولان آن ابلاغ شد.

انتهای پیام//ز. ج
 
 

جلسه هماهنگی کمیته های هیات جودو  در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.