فرمانداران نسبت به اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشته باشند

نماینده مردم مناطق جنوبی استان بوشهر گفت: برای ارتقا رضایت‌مندی مردم مناطق پیرامونی پارس جنوبی، اجرای مسئولیت‌های وزارت نفت باید در اولویت برنامه‌های فرمانداران کنگان و عسلویه باشد.

فرمانداران نسبت به اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره همراه و یاور مسئولان بوده‌اند اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان اعم از شیعه و سنی با اتحاد و همدلی همراه با مسئولان هستند که خدمات رسانی به این مردم از افتخارات دوران مسئولیتی یک مدیر محسوب می‌شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، خدمات رسانی به مردم را یک موهبت الهی دانست و تصریح کرد: فرصت خدمت داشتن به مردم در پست مسئولیت لطفی است که خداوند نصیب می‌کند و چقدر زیبا است که مسئولان هنگام پایان خدمت از آن منطقه، تاکید بر ماندگاری و سبب نگرانی مردم شود.

وی، با بیان اینکه مردم شهرستان کنگان و جم خواهان ادامه خدمت فرمانداران این دو شهرستان هستند خاطر نشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که مردم از نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها راضی هستند.

الماسی با قدردانی از خدمات عبدالنبی یوسفی فرماندار پیشین کنگان که سبب افزایش رضایت مردم شده است افزود: امید فرماندار جدید کنگان از ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق مطالبات مردم در عرصه اقتصاد، معیشت و اشتغال به صورت بهینه استفاده کند.

نماینده مردم مناطق جنوبی استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در مناطق پیرامونی پارس جنوبی گفت: برای ارتقا رضایت‌مندی مردم مناطق پیرامونی پارس جنوبی، اجرای مسئولیت‌های وزارت نفت باید در اولویت برنامه‌های فرمانداران کنگان و عسلویه باشد.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم کنگان خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت استان دارند که تولید، رفع موانع تولید، اشتغال و استفاده از نیروهای توانمند بومی در عرصه پست‌های مدیریتی در اولویت برنامه‌های مدیر ارشد استان بوشهر است.

الماسی با بیان اینکه در منطقه کنگان و عسلویه دو نوع مدیریت وجود دارد افزود: مدیریت اجرایی و صنعت نفت و گاز از ویژگی‌های مناطق نفتی استان بوشهر است که این مهم در شهرستان‌های جنوبی استان ملموس‌تر است که فرمانداران با اشراف کامل باید نسبت به اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: تغییر فرمانداران در جنوب استان بوشهر نشان از تحول در این منطقه است که همراهی مردم با مسئولان مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/پ

مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی اولویت فرمانداران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.