اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

آغاز پیش تولید فصل دوم «روزهای بی قراری» بدون پژمان بازغی و الهام حمیدی

امیرحسین شریفی گفت: در سری دوم سریال «روزهای بی‌قراری» پژمان بازغی و الهام حمیدی حضور ندارند، اما چند بازیگر مطرح به گروه اضافه خواهند شد.

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «روزهای بی‌قراری» گفت: سری دوم سریال «روزهای بی‌قراری» به قلم شعله شریعتی در حال نگارش است و تاکنون چندین قسمت از این سریال نوشته شده است.

وی در خصوص بازیگران این سریال ادامه داد: در سری دوم سریال «روزهای بی‌قراری» پژمان بازغی و الهام حمیدی حضور ندارند، اما بقیه بازیگران سری اول سریال و بازیگران بومی استان تبریز حضور خواهند داشت؛ البته چند بازیگر مطرح به گروه اضافه خواهد شد.

شریفی عنوان کرد: از ابتدای اسفند ماه پیش تولید سریال «روزهای بی‌قراری»آغاز می شود. به دلیل سکونت بازیگر نقش «سارا» در مشهد، ادامه قصه سریال از این شهر آغاز می‌شود و  ادامه داستان را در تبریز تصویربرداری می کنیم.

تهیه کننده این سریال بیان کرد: این سریال با مشارکت معاونت سیمای استان ها و مرکز صدا و سیمای تبریز ساخته خواهد شد. از آقای دارابی معاون استان ها به دلیل پیگیری ساخت سری دوم «روزهای بی‌قراری» تشکر می کنم.

گفتنی است؛ فصل اول سریال «روزهای بی‌قراری» در 23 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش معاونت سیمای استان‌ها سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد و این سریال پربیننده ترین سریال شبکه در سال 95 انتخاب شد.

بازیگرانی مثل ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار