تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

دشمن هیچگاه با استقلال نظام اسلامی موافق نیست

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار وزیر دفاع گفت:دشمن هیچ وقت با استقلال نظام‌ اسلامی موافق نیست و همیشه در کمین سرنگونی این نظام است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در دیدار با وزیر دفاع که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه قیام 19 دی مردم قم از اهمیت بسیاری در تاریخ انقلاب برخوردار است، اظهار کرد: این موضوع که توانسته‌ایم با حضور مرجعیت و روحانیت از اسلام دفاع کنیم و در جهان روی پای خود بایستیم بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی به وجود سرداران شجاع ایرانی افتخار می‌کنند، گفت: امیدواریم با فرماندهی مقام معظم رهبری، رشادت‌های سرداران نیروهای مسلح و حمایت مردم انقلابی بتوانم زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)با بیان اینکه نظامی که در دنیا بتوانند با آزادی تمام از اسلام دم بزند دشمنان زیادی دارد، مطرح کرد: دشمن هیچ وقت با استقلال و شکل گیری نظام اسلامی موافق نیست و همیشه در کمین سرنگونی این نظام است ولی امروزه جمهوری اسلامی ایران با موفقیت در عرصه‌های مختلف توانسته است مشت محکمی بر دهان آن‌ها بزند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی به وجود سرداران شجاع ایرانی افتخار می‌کنند، عنوان کرد: امیدواریم با فرماندهی مقام معظم رهبری، رشادت‌های سرداران نیروهای مسلح و حمایت مردم انقلابی بتوانم زمینه ساز ظهور حضرت ولعیصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/ش

دیدار وزیر دفاع با تولیت آستان حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار