استان مرکزی ۴۰۰ ستون دیگر برای حرم شاه نجف می‌سازد

جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی از تعهد استان مرکزی به ساخت ۴۰۰ ستون دیگر برای حرم حضرت علی (ع) خبر داد.

نجفی جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در حاشیه همایش تقدیر از خادمین و خیرین عتبات عالیات و عوامل اجرایی موکبان اربعین حسینی در ساوه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در خصوص برنامه‌های در حال اجرای ستاد عتبات عالیات استان مرکزی، گفت:  در سال جاری ساخت ۶۰۴ ستون صحن حرم حضرت زهرا (س) به اتمام رسیده و در ادامه امسال و سال آینده بخش عمده‌ای از نمای این صحن و ۴۰۰ ستون دیگر از حرم مطهر و بخش زیارتی صحن حضرت زهرا واقع در حرم حضرت علی (ع) است.

نجفی افزود: در استان مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات فعال است و هزار و ۲۰۰ خادم در بقاع متبرکه ۱۲ شهرستان، ۶۰ شهر و ۳۳ بخش و دهستان استان مرکزی در مناسبت‌های مختلف اهداف ستاد را ترویج و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه هم با بیان اینکه در سال جاری با توجه به سرانه جمعیت سهم ساوه جمع آوری پانصد میلیون تومان کمک‌های مردمی است، خواستار کمک خیرین همانند سال‌های گذشته برای تحقق این امر شد.

زنجانی با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم ساوه در ساخت درب حرم حضرت ابولفضل (ع) گفت: مردم شهرستان ساوه تقاضا دارند تا طرحی را همانند باب الراس الشریف و درب حرم مطهر حضرت ابولفضل (ع) را به عهده بگیرند م. تا بتوانند در حرم‌های عشق و ولایت نقش افرینی کنند.

انتهای پیام / ج

ساخت ۴۰۰ ستون دیگر از حرم حضرت علی (ع) در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.