آزادی 275 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آزادی 275 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل ظهر امروز در  جلسه ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی ستاد دیه استان و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه از ابتدای سال تاکنون 275 زندانی مالی و غیرعمد در سطح استان اردبیل آزاد شده است.

وی بیان کرد: برای آزادسازی این تعداد زندانی در استان مبلغ 19 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده است تا بتوانیم با فراهم‌سازی زمینه آزادسازی این تعداد از زندانیان زمینه‌ساز بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان باشید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از افزایش مبلغ بدهی زندانیان استان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: به دلیل اثرات سوء زندانی شدن فرد بر اثر جرائم مالی تلاش می‌کنیم تا زندانیانی را که مستحق آزادی هستند حمایت کرده و زمینه آزادسازی آنها را فراهم کنیم.

محبوبی با بیان اینکه از زندانیان آزادشده تعداد 7 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: تلاش می‌کنیم تا در مهلت باقی مانده از سال زمینه آزادسازی 55 نفر از زندانیان مالی و غیر عمد را نیز با حمایت‌ها و کمک‌های خیرین ،کارمندان دولتی و نهادهای مالی در سطح استان فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: برای پرداخت بدهی‌های زندانیان مالی آزاد شده از منابعی همچون تسهیلات بانکی، گذشت شاکین، کمک ستاد دیه استان و کشور و تامین مالی خود مددجو استفاده شده است.

انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان برای زندانیان مالی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار