رئیس دادگستری نطنز مطرح کرد:

ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای حوزه پیشگیری از وقوع جرم

پیشگیری از وقوع جرم هزینه های بسیار زیادی دارد و ما مجبوریم در این راستا و در امور فرهنگی، اجتماعی، مسائل خانواده و از این نوع موارد هزینه کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دادگستری شهرستان نطنز امروزدر همایش دیده بان های مردمی پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت:  در حال حاضر ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نطنز دارای ۹۰ نفر عضو فعال است که در طول شبانه روز و در زمینه های پیشگیری از وقوع جرم  فعالیت های خوبی داشته اند که قابل تقدیر و تحسین است.

حسین فروزانفر یادآور شد: شهرستان نطنز از شهرستان های آرام، کم حادثه و جرم است و نقش فرهنگ مردم نطنز در این خصوص بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به تأثیر گسترش زیرساخت های فرهنگی در کاهش جرم اذعان داشت: وقتی فرهنگ یک منطقه و اهالی آن بالا باشد و افراد فرهیخته بیشتری در یک جامعه باشد به تناسب این افزایش، میزان هنجار شکنی و انجام جرم کاهش می یابد که نشان دهنده این موضوع است که فرهنگ با هنجار شکنی درتضاد است.

ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز  برای حوزه پیشگیری از وقوع جرم

رئیس دادگستری نطنز ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز  برای حوزه پیشگیری از وقوع جرم را متذکر شد وتأکید کرد: با توجه ویژه به این ستاد می توان از جرم های ناخواسته و تبعات بعد از آن که قطعا جامعه و خانواده ها را در بر می گیرد جلوگیری و قبل از انجام یک اتفاق از آن پیشگیری کرد.

 

انتهای پیام/م 

 

همایش دیده بان های مردمی پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.