جشنواره رسانه‌ای ابوذر؛

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خرم آباد

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر،۲۵ دی ماه در خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا کوشکی، رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای لرستان، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان با عنوان جشـنواره ابوذر دوشنبه ۲۵ دی ماه در سالن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله داوری این جشنواره به پایان رسیده است، افزود: از هر بخش جشنواره سه اثر به عنوان برگزیده معرفی می‌شود.

کوشکی، با اشاره به اینکه در بخش عکس این جشنواره شش نفر برگزیده خواهد داشت، اظهار داشت: بخش عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار شده است.

کوشکی، بیان کرد: ممکن است برخی بخش‌های این جشنواره پس از بررسی هیئت داوران برگزیده‌ای نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آثار برتر برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره ارسال شده اند، ابراز کرد: مرحله کشوری نیز ۲۷ و ۲۸ دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان، خاطرنشان کرد: شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران استان، تقویت روحیه خودباوری، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای جایگاه قلم در استان از اهداف این جشنواره است که برای نخستین بار در لرستان برگزار شده است.

کوشکی، با اشاره به محور‌های برگزاری جشنواره، گفت: آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، عمل انقلابی (انقلابی گری)، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محور‌های برگزاری این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان، اظهار کرد: بخش‌های جشنواره شامل خبر، عکس، مستند، کلیپ، گزارش، یاداشت و کاریکاتوراست، گفت: آثار اسالی باید از تاریخ آذر ۹۵ تا آذر ۹۶ تولید و منتشر شده باشند.

گفتنی است، بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ اثر از رسانه‌های لرستان در این جشنواره شرکت کرده اند.

انتهای پیام/م

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خرم آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار