مجتمع پرورش‌ماهی؛

احداث ۶ مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در لرستان

مدیرکل شیلات لرستان گفت: به دنبال احداث ۶ مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کیارش بیرانوند مدیرکل شیلات لرستان بیان کرد: اکنون شاهد وجود ۶ مجتمع پرورش ماهی در حال احداث و یا در دست مطالعه در لرستان هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس اکنون مجتمع پرورش ماهی دو آب الشتر به سرمایه‌گذار بخش خصئوصی واگذار شده و امیدواریم تا شهریور ۹۷ شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرکل شیلات لرستان عنوان کرد: همچنین مجتمع پرورش ماهی چم چیت دورود نیز در حال واگذاری به بخش خصوصی بوده و دارای ظرفیت تولید هزار و ۴۰۰ تن مکانیزه است.

بیرانوند در ادامه با اشاره به در حال احداث بودن مجتمع بزرگ پرورش ماهی سپیددشت اظهار داشت: مجتمع ۶ هزارتنی پرورش ماهی سپیددشت نیز که به عنوان یک چرخه کامل محسوب می‌شود اکنون در حال احداث است.

وی گفت: همچنین مجتمع پرورش ماهی فیروزآباد با ظرفیت هزار و ۲۰۰ تن در حال احداث بوده و به دنبال واگذاری مجتمع ۲۰۰ تنی اناررود هستیم.

این مسئول افزود: مجتمع پرورش ماهیان گرم آبی پلدختر نیز اکنون در مرحله مطالعه قرار داشته و امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این مجموعه نیز باشیم.

مدیرکل شیلات لرستان عنوان کرد: در صورت تکمیل ۶ مجتمع اشاره شده شاهد افزایش قابل توجه ظرفیت تولید ماهی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

به دنبال احداث ۶ مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در لرستان هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار