استاندار:

اتاق بازرگانی نقش موثری در تامین نیاز‌های کشور در زمان‌های بحرانی داشته است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اتاق بازرگانی نقش موثری در تامین نیاز‌های کشور در زمان‌های بحرانی داشته است.

اتاق بازرگانی نقش موثری در تامین نیاز‌های کشور در زمان‌های بحرانی داشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت استراتژیک و دسترسی به آب‌های آزاد از اهمیت زیادی برای ترانزیت و مبادلات تجاری و اقتصادی برخوردار است.

محبی افزود: اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان به خاطر موقعیت استراتژیک استان و دسترسی به بازار‌ها و تولیدات کشور‌های همسایه، نقش موثری در تامین نیاز‌های کشور در ایام بحرانی داشته است.

وی افزود: تامین برنج، میوه و تره بار و گوشت مورد نیاز کشور در برهه‌هایی از زمان که کشور دچار بحران بوده است توسط اتاق بازرگانی استان انجام شده است که این یک ظرفیت بزرگ برای استان و کشور محسوب میشود.

استاندار همچنین بهره برداری حداکثری از ظرفیت مرز و توسعه صادرات غیر نفتی را مورد تاکید قرار داد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هم در این دیدار با بیان اینکه تاریخچه اتاق بازرگانی استان به سال ١٣١٠ بر میگردد گفت: اتاق بازرگانی استان در ٨٢ سال پیش مطرح‌ترین اتاق‌های ایران بوده است .

عبدالحکیم ریگی میرجاوه افزود: اتاق بازرگانی استان در حال حاضر با کشور‌هایی مانند پاکستان، أفغانستان، هند و کشور‌های عربی بیشترین مراودات تجاری را دارد.

وی با ارایه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های اتاق بازرگانی استان، تسریع و تسهیل در صدور مجوز‌های صادرات و واردات را برای رونق ترانزیت و تجارت در استان خواستار شد.

انتهای پیام/ع

دیداراعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان با استاندار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار