آذربایجان: اقدام آمریکا جای تعجب برانگیز است!

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اقدام آمریکا در قراردادن نام این کشور در فهرست کشورهای ناامن و در معرض تروریسم را شگفت انگیز دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج، حکمت حاجی اف -- سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان -- اقدام آمریکا مبنی بر قراردادن نام جمهوری آذربایجان در فهرست کشورهای ناامن و در معرض تروریسم را شگفت انگیز دانست.

وی در اینباره گفت : جمهوری آذربایجان همه مظاهر و اشکال تروریسم را همواره به شدت محکوم کرده و از سطح امنیت و ثبات بالایی برخوردار است. در شرایطی که در سال های اخیر نرخ گردشگری در جمهوری آذربایجان 24 درصد افزایش یافته و شمار سفرهای اتباع خارجی به این کشور به بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر رسیده است و باکو میزبان نخستین دوره بازی های اروپایی، چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، مسابقات بین المللی اتومبیل رانی فرمول یک، و نشست روسای ستاد کل نیروهای امریکا و روسیه بوده، گزارش وزارت امور خارجه آمریکا درباره خطر تروریسم در کشورمان ،جای تعجب دارد.

« حاجی اف» گفت: ثبات، امنیت و نظم عمومی در جمهوری آذربایجان در سطح بالایی تامین شده است. دولت جمهوری آذربایجان به غیر از اراضی تحت اشغال نیروهای ارمنستان، بر سراسر کشور از لحاظ امنیت و شرایط عملیاتی کنترل لازم را دارد .

وی اضافه کرد : تهدید عمده برای صلح و امنیت منطقه ادامه اشغال بخشی از سرزمین های جمهوری آذربایجان از سوی ارمنستان است.

انتهای پیام/

انتقاد آذربایجان از تصمیم آمریکا درباره این کشور

برچسب ها: آمریکا ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار