بهترین تیم اروپا مشخص شد

وقتی صحبت از بهترین تیم فعلی اروپا می شود نام تیم های منچسترسیتی و بارسلونا به ذهن می رسد،اما برخلاف انتظار بهترین تیم فعلی اروپا،اسم و رسم چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبا توجه به عملکرد تیم های منچسترسیتی و بارسلونا در لیگ های مربوطه وقتی صحبت از بهترین تیم فعلی اروپا می شود، نام این دو تیم به ذهن می رسید، اما آمارها نشان می دهد تیم ویتوریا پلژن جمهوری چک بهترین تیم فعلی اروپا است.

بارسلونا نیز در فصل جاری در لالیگا همه بازی هایش را به غیر از سه بازی برده و با کسب 83 درصد پیروزی از بازی هایش و 9 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر قرار دارد.

منچسترسیتی در لیگ جزیره از 23 بازی 21 برد و دو تساوی کسب کرده و با کسب 91 درصد امتیازات، قاطعانه در صدر ایستاده است. فاصله سیتی با تیم دوم یعنی یونایتد 15 امتیاز است.
پی اس جی هم 16 بار پیروز شده، 2 بار مساوی کرده و تنها یک باخت در کارنامه دارد و با 9 امتیاز اختلاف از موناکو صدرنشین لیگ فرانسه است.
این در حالی است که ویکتوریا پلژن جمهوری چک با کسب 15 پیروزی از 16 بازی خود و کسب 94 درصد امتیازها، و بهترین تیم حال حاضر اروپا از حیث امتیاز گیری محسوب می شود.
این تیم با مربیگری پاول وربا در این 16 مسابقه15 برد و یک تساوی کسب کرده و در هر بازی به طور میانگین 2/9 امتیاز کسب کرده است.
ویتوریا با 14 امتیاز اختلاف نسبت به اسلاویا پراگ در صدر جدول قرار دارد.


این تیم به همراه من سیتی ،بارسلونا و پورتو تنها تیم های اروپایی هستند که هنوز شکستی را در رقابت های این فصل نداشته اند.
ویکتوریا در لیگ اروپا نیز به عنوان تیم اول گروه خود، راهی دور یک شانزدهم نهایی شده است و در حال حاضر از نظر درصد امتیازگیری و کسب پیروزی عملکرد بهتری نسبت به بایرن مونیخ،بارسا و ناپولی دارد.


تنها باشگاهی که در حال حاضر از نظر کسب امتیاز در هر بازی با ویتوریا برابری می کند، منچسترسیتی پپ گواردیولا است که میانگین امتیازهای این تیم هم 2.9 است. سیتی در 22 بازی تاکنون، 91 درصد از مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته در 9 درصد تساوی به دست آورده و از 66 امتیاز ممکن 62 امتیاز کسب کرده است.


در مقابل تیم ارنستو والورده، بارسلونا، 83 درصد از مسابقات خود خود را در پیروز شده و به طور متوسط 2.7 امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

پس از این سه تیم، پی اس جی، پورتو و ستاره سرخ بلگراد قرار دارند.ستاره سرخ با پیروزی در 82 درصد از بازی های خود و میانگین گل 2.6 گل در هر بازی عملکرد بهتری نسبت به یوونتوس و بایرن مونیخ داشته است.
انتهای پیام/


ویتوریا پلژن بهترین تیم اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار