انجام یک هزار و ۵۰۰ مورد تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد تعمیرات اساسی برای مسکن مددجویان تحت پوشش انجام می‌شود.  

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در سفر خود به شهرستان شوط در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد یکی از اقدامات اساسی این نهاد بوده و در این راه گام‌های مهمی نیز در سطح استان برداشته است.
عزیز سهندی افزود: در سطح استان ۳ هزارخانوارتحت پوشش، نیازمند مسکن هستند که بر این اساس با برنامه‌های در نظر گرفته شده امسال در ایام الله دهه فجر این مساکن به بهره برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: برای ساخت و خرید این واحد‌های مددجویی در استان مبلغ ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان گفت:: در کنار ساخت خانه‌های مدد جویی تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد نیز تعمیرات اساسی برای مسکن نیازمندان از جمله حمام و سرویس بهداشتی و سایر طرح‌های عمرانی مددجویان انجام شده که برای اجرای این تعمیرات مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
سهندی  اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های در نظر گرفته شده می‌توانیم در مدت چهارسال مشکل مسکن نیازمندان تحت حمایت خود را رفع کنیم.
در این دیدار سهندی همچنین به مساعدت‌ها و کمک‌های خیران و حامیان اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال خیران و حامیان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ هزار نفر یتیم و مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشند که از حمایت‌های مادی و معنوی ۲۱ هزار حامی برخودارند.
انتهای پیام/ح


در سطح آذربایجان غربی ۳هزار خانوارتحت پوشش کمیته امداد، نیازمند مسکن هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.