سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان:

بهره برداری از طرح گازرسانی به امامزاده خزاق کاشان

طرح گازرسانی به آستان امامزاده محسن علیه السلام در خزاق کاشان طی آیینی با حضور مسوولان شهرستان بهره‌برداری شد.

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان در حاشیه این آیین بهره‌برداری در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این پروژه با هزینه حدود ‌یک میلیارد و صدو پانجاه میلیون ریالی خیرین و شرکت ملی گاز طی 6 ماه گذشته اجراشد.

مهدی حافظیان با تقدیر از مساعدت و پیگیری دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و هیات امنای امامزاده افزود: این پروژه به طول دو کیلومتر لوله گذاری و بهره برداری شد.

وی،با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزاده محسن بن محمدبن علی بن ابیطالب علیه السلام در کنار محور ارتباطی کاشان قم واقع شده و همه روزه پذیرای زایرین و مسافرین است گفت: با گازرسانی به این بقعه متبرک امکانات رفاهی و خدماتی بهتر و بیشتر برای زایرین و مسافرین فراهم شد.

حافظیان با اشاره به اینکه حدود ۳۰ درصد بقاع بدلیل شرایط مالی و یا موقعیت جغرافیایی فاقد گاز شهری است افزود :آستان این امامزاده در خزاق نیز چون بین راهی و دور بود به سختی گازرسانی شد. 

به‌گفته‌ وی، این امامزاده جزو یکی از ۱۲۰بقعه متبرکه کاشان است.

شایان ذکر است :آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به امامزاده محسن علیه السلام خزاق با حضور دکتر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و اران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اصل حسینی امام جمعه محترم منطقه راوند و خزاق، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، شهردار منطقه راوند و سایر مسئولین شهرستانی و محلی،  اعضای هیات امنای امامزاده و اهالی خزاق دیروز برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سازمان اوقاف ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.