نقوی‌حسینی در پیش خطبه‌های نمازجمعه تهران:

اغتشاشات اخیر فتنه فرصت طلبانه دشمن علیه جمهوری اسلامی بود/ واردات بی رویه کمر تولید را شکسته است/ مدیران خارج نشین دلسوز کشور نیستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت:اغتشاشات اخیر فتنه فرصت‌طلبانه دشمن بود که با تیزهوشی رهبری و خردورزی مردم خاموش شد.

اغتشاشات اخیر فتنه فرصت طلبانه دشمن علیه جمهوری اسلامی بود/ واردات بی رویه کمر تولید را شکسته است/ مدیران خارج نشین دلسوز کشور نیستندبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیش‌ خطبه‌های نماز جمعه امروز (22دی) تهران اظهار کرد: امروز قدرت‌های سلطه‌گری همچون آمریکا ، رژیم صهیونیستی و قدرت‌های پوشالی اروپایی در منطقه زمین گیر شده‌اند و نمی‌توانند سیاست‌های استبدادی و استکباری خود را اعمال کنند به همین جهت روز به روز دشمنی‌های آنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بیشتر می‌شود.

** دشمن منابع قدرت ملت ایران را هدف قرار داده است

 وی با بیان اینکه امروز دشمن منابع قدرت ملت ایران را هدف قرار داده است ادامه داد: ملت ایران از روز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌ها و نقشه‌های مکرر دشمنان ایستاده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: ملت ایران همه نقشه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کرده است؛ فتنه برانگیختن اقوام و قومیت‌ها که اقوام با اتحاد و انسجام نشان دادند که برای همیشه در سرزمین ایران دوست و صمیمانه با هم زندگی می‌کنند.

نقوی حسینی با اشاره به حمایت قدرت‌های سلطه گر از منافقین، گفت: منافقین که 17 هزار نفر از مردم، روسای قوا،‌ نمایندگان مجلس، معلم،‌ کارگر، طلبه و کشاروز را به شهادت رساندند در فرانسه همایش برگزار می‌کنند و تحت حمایت رژیم این کشور هستند.

وی تصریح کرد: کشورهای سلطه‌گر ادعای مقابله با تروریسم را دارند پس چگونه از منافقینی که 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند حمایت می‌کنند و چگونه سرکردگان تروریست آدمکش منافقین در پایتخت این کشورها همایش و نمایش برگزار می‌کنند و کسی با آنان کاری ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دفاع مقدس اظهار کرد: در فتنه جنگ تحمیلی 8 سال همه قدرت‌ها پشت صدام قرار گرفتند ولی ملت ایران با تقدیم چند صد هزار شهید بر این فتنه هم پیروز شد.

** ملت ایران با آفرینش حماسه 9 دی افتنه 88 را خنثی کرد

نقوی حسینی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان بیان کرد: در فتنه 88 همه قدرت‌ها از فتنه‌گران حمایت کردند و همه معاندان و نیروهای خود را به صحنه آوردند اما ملت ایران با آفرینش حماسه 9 دی این فتنه را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان با فتنه تهاجم فرهنگی تمام توان خود یعنی شبکه‌ها و ‌فضای مجازی را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند و برنامه سازی‌های زیادی در این زمینه انجام داده و می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه دشمنان فضای مجازی را علیه منافع کشورمان بسیج می‌کنند، اظهار کرد: در فتنه تلاش کردند جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌المللی منزوی کنند اما پایداری ملت ایران یکی پس از دیگری فتنه‌ها را ریشه کن کرد و در نطفه خشکاند.

** نخبگان و دانشمندان کشورمان نشان دادند ترور نمی‌تواند ملت ایران را متوقف کند

نقوی حسینی درباره ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: دشمنان فکر می‌کردند با این ترورها می‌توانند جلوی پیشرفت و توسعه ملت ایران را بگیرند اما نخبگان و دانشمندان این سرزمین نشان دادن که این تهدیدها و ترورهای نمی‌تواند موجب توقف ملت ایران شود.

وی با اشاره به اینکه داعش فتنه‌ای علیه جهان اسلام بود ادامه داد: این فتنه علیه جمهوری اسلامی و همه مسلمانان اعم از شیعه، سنی و همه فرق اسلامی بود.

** با ایجاد داعش می‌خواستند جهان اسلام را یک قرن درگیر مسائل داخلی کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: دشمن داعش را ایجاد کرد تا یک قرن جهان اسلام را درگیر مسائل داخلی خودش کند چون دشمن فکر می‌کرد با داعش می‌تواند جنگ مذهبی در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کند.

نقوی حسینی اضافه کرد: فتنه داعش ریشه کن شد و این برای قدرت‌های سلطه‌گر قابل تحمل نیست آنان تصورشان این است که دیگر نمی‌توانند در جهان اسلام و در منطقه خاور میانه اعمال زورگویی کنند.

وی ادامه داد: فتنه صهیونیسم نیز در جای خود زمین‌گیر شد و ملت ایران و جهان اسلام در مقابل این فتنه ایستادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه فتنه اغتشاشات اخیر فتنه‌ای فرصت‌طلبانه بود گفت: دشمن تلاش کرد با فرصت طلبی از این فضا استفاده و فتنه‌ای جدید علیه ملت ایران و جمهوری ایجاد کند که دیدیم با هوشیاری، مقاومت مردم و خردمندی رهبری مثل همیشه این فتنه هم در نطفه خشکانده شد.

** بهره‌برداری ناحق سلطه‌گران از اعتراض به حق مردم

نقوی حسینی اضافه کرد: در فتنه‌ قدرت‌های سلطه‌گر تلاش کردند از اعتراض به حق مردم بهره‌برداری ناحق کنند و از اعتراضی که منشا آن داخلی است اغتشاش ایجاد کنند و امنیت مردم را هدف قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از مردم قم تاکید کرد: در کشور نارضایتی وجود دارد، مردم گرفتارند و رکود هنوز بر فضای اقتصادی حاکم است و بحران اشتغال همچنان مردم را آزار می‌دهد. گرانی‌ها مقداری لجام گسیخته‌اند و واردات بی رویه کمر تولید را شکسته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: زمانی که از تریبون مجلس ادعا کردم که 70 درصد مراکز تولیدی در شهرک‌های صنعتی تعطیل است وزیر وقت صنعت اعتراض کرد و او را به شهرک‌های صنعتی بردم و از نزدیک وضعیت را مشاهده کرد.

نقوی حسینی ادامه داد: برای وزیر جای تعجب داشت و از معاونانش سوال می‌کرد که چرا کارخانه‌ها تعطیل هستند؛ مراکز تولیدی با مشکلات زیادی مواجه هستند و این بیکاری و رکود را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت‌ها اشکالاتی وجود دارد، گفت: مردم اعتراضات به حقی دارند اما این اعتراضات نباید مورد فرصت طلبی و بهره‌برداری دشمن واقع شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اضافه کرد: در مقابل مجلس اگر 15 سال قبل هر سه هفته یکبار شاهد تجمع گروه و یک صنفی بودیم در یکسال گذشته هفته‌ای شاهد حضور 4 گروه از معترضان بودیم و باید به این اعتراض‌ها رسیدگی و برای حل مشکلات تلاش صورت می‌گرفت.

** همه معاندان در اغتشاشات اخیر آمدند تا از نمد اعتراض برای خود کلاهی بدوزند

نقوی حسینی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر همه معاندان از آمریکا، رژیم‌صهیونیستی کشورهای هم پیمان آنان در منطقه گرفته تا سلطنت طلب‌ها و منافقین همه دست به دست هم دادند و آمدند تا از نمد اعتراض برای خود کلاهی بدوزند و امنیت کشور را به خطر بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه اغتشاش با برنامه و طراحی شده بود ادامه داد: این فتنه دارای کادری بود که می‌خواستند از فضا استفاده کنند اما ملت ایران بار دیگر به صحنه آمد و بساط فتنه را برچید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: در کشور گرانی، مشکلات اقتصادی،‌ بیکاری و غیره داریم اما هرگر حاضر نیستیم از انقلاب اسلامی عبور کنیم این انقلاب به جان ملت وابسته است.

نقوی حسینی اضافه کرد: حضور به موقع مردم در صحنه اغتشاش و اعتراض تفکیک ایجاد کرد، اعتراض منشا داخلی و فتنه منشا خارجی دارد.

**35 درصد از پیام‌های اغتشاش اخیر را عربستان صادر می‌کرد

وی با بیان اینکه 35 درصد از پیام‌های اغتشاش اخیر را عربستان صادر می‌کرد، گفت: تمام فضای مجازی،‌ رسانه‌ها دستگاه‌های غربی‌ها فعال بودند و قصد فرصت‌طلبی داشتند اما ملت ایران با درایت تفکیک میان اعتراض و اغتشاش را انجام داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه محور فتنه اغتشاش،‌ خشونت طلبی بود اظهار کرد: از همان لحظه اول محور این اغتشاش بر هم زدن امنیت و آشوب بود و 90 شهرستان را در برنامه‌هایشان قرار داده بودند.

نقوی حسینی بیان کرد: گروه‌های معترضین آمدند و گفتند ما به وضعیت اعتراضش داریم اما هرگز با اغتشاش موافق نیستیم و خودمان در برابر اغتشاش‌گران می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم از فرصت‌ها بهره‌برداری کنند.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی بدون سلاح به میدان آمد و صبورانه نشان دادند که بین نیروی مسئول در جمهوری اسلامی با نیروهای مسئول امنیت در کشورهای مدعی تفاوت زیادی وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه استکبار از قدرت پر توان جمهوری اسلامی ضربه خورده است، افزود: دشمن دچار ناکام مانده است و با تمام ادعاهایی که در حوزه‌های نظامی،‌ اقتصادی و ... دارند امروز در مقابل ملت ایران ذلیل شده‌اند.

** ملوانان پر ستاره آمریکایی در برابر سربازان ما سر تعظیم فرود آوردند

نقوی حسینی با اشاره به سالگرد دستیگری ملوانان آمریکایی ادامه داد: آمریکایی‌ها هرگز اینها را فراموش نمی‌کنند که ملوانان پر ستاره آنان در مقابل سربازان ما چگونه گریه می‌کردند و سر تعظیم فرود آوردند.

وی بیان کرد: در فضای اقتصادی و زمینه‌های اعتراض انتظار داریم مجلس، دولت و همه دستگاه‌های خدمت رسان رضایتمندی مردم را محور فعالیت خود قرار دهند. مهمترین موضوع امنیت کشور رضایتمندی مردم است چون دشمن برای نارضایتی مردم تلاش می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اضافه کرد: عقل حکم می‌کند که برنامه‌ها و تلاش‌هایمان بر خلاف استراتژی دشمن باشد وقتی دشمن برای نارضایتی ملت حرکت می‌کند و می‌خواهد آنها را تحت فشار قرار دهد ما مجلسی‌ها،‌ دولتمردان و قوه قضاییه باید با همکاری یکدیگر رضایتمندی مردم را تامین کنیم.

** هر مسئولی که موجب نارضایتی مردم شود در زمین دشمن بازی کرده است

نقوی حسینی تاکید کرد: هر مسئولی که با اقدام و فعالیت خود موجب نارضایتی عمومی شود حتما در زمین دشمن بازی کرده است. دشمن بین قومیت‌ها،‌ شیعه و سنی، ‌کرد، عرب و ترک تفاوتی قائل نمی‌شود مگر وقتی ترامپ بر خلاف نظام حاکم بر سازمان ملل در پشت تریبون این سازمان به ملت ایران توهین کرد آیا قومیت‌ها، مذاهب ،‌اصلاح طلب، اصولگرا و ... را از هم تفکیک کرد.

وی ادامه داد: احساس نکنید که اقدام ترامپ فقط علیه یک گروه است. او علیه همه ملت ایران اقدام می‌کند، همه ما باید متحد باشیم و بر خلاف نظر دشمن حرکت کنیم. مشکلات کشور قابل حل هستند و ما مشکلات بزرگتری را حل کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به لایجه بودجه 97 گفت: باید بودجه‌ای را تصویب کنیم که رضایتمندی،‌ ایجاد اشتغال، خروج از رکود و تولید ثروت را برای مردم داشته باشد. مسئولان باید همه همت خود را به کار گیرند اعتراض در بسیاری از قسمت‌ها حق مردم است ما با اعتراض مخالف نیستیم.

نقوی حسینی ادامه داد: دولتمردان باید شبانه‌روزی تلاش کنند. در کشور امکانات و ظرفیت‌های زیادی داریم؛ مدیران متعهد را سر کار بیاورید که دارای انگیزه باشند.

وی افزود: معاون یک وزارتخانه مهم که مسئول اشتغال بود 8 سال قبل بازنشسته شده و خودش و خانواده‌اش در خارج از ایران زندگی می‌کردند این فرد را دوباره دعوت کردند به ایران آمد تا کار کند آیا چنین فردی می‌‌تواند برای ما شغل ایجاد کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: چرا باید خانواده‌های مدیران ارشد کشور خارج از کشور زندگی کنند. افرادی که خانواده‌اش در آمریکا،‌ انگلیس و کانادا و ... زندگی می‌کنند چه دلسوزی برای ما خواهند داشت ما امروز به انگیزه انقلابی نیاز داریم باید به جوانان متعهد و متدین فرصت داد.

نقوی حسینی با بیان اینکه امروز نفوذ جدی است و باید با آن مقابله کرد، ادامه داد: وقتی در بالاترین سطوح دیپلماتیک کشور جاسوس بیرون می‌آید ممکن است در هر جای دیگری هم این اتقاق بیفتد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نماز جمعه ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۶
باید تولیدات داخلی ارتقا پیدا کنه و جلوی واردات بی رویه گرفته شه
Germany
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات بی رویه گرفته شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ دی ۱۳۹۶
لطفا به مشکل گرانی و افزایش نرخ مسکن و اجاره بها رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
در هیچ شرایطی نباید اب به اسیاب دشمن بریزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید فرصت تولید رو در اختیار تولیدکنندگان قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید از تولید ملی حمایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید از تولید ملی حمایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید فکری بحال گرانی های اجناس ضروری مردم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
واردات باعث تعطیلی کارخانه ها میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بیکاری کارگران ایرانی نتیجه واردات بیش از حد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید سر تا سر ایران را کارخانه های کوجک و بزرگ راه بیندازند تا هم صادرکننده باشیم وهم بیکاری از بین برود راه دیگری وجود ندارد و از طرفی خام فروشی نکنیم مرگ بر امریکا اسراییل ال سعود منا فقین مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
هر چیزی که تو داخل کشور تولید میشه مانند مواد غذایی - میوه - کیف و کفش وکلا تمام کالاهایی که دست تولید کنندگان داخلی مونده عوض اینکه صادر بشن بر عکس به وفور واردات میشن نتیجه اش هم تخته شدن درکارخانه ها - شکسته شدن کمر تولید کنندگان و افزایش روز به روز بیکاری هست....... در مقابل کالاهایی که توان تولید اونها در داخل کشور کمه ویا اگه تولید هم میشن خیلی بی کیفیت هستن مانند خودرو این کالاها هم وارداتشون کم یا با هزینه های سنگین گمرکی هستن که صرف نمیکنه و بازار این کالاها دست شرکت مافیایی هست همتی................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر منافقان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
من وبچه هام الان 3ماهه نه گوشت خوردیم نه غذای درست حسابی.مستاجرم وکارگرساختمان الان بخداچندوقت که کارگری گیرم نمیادتواجاره موندم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات بیش از حد گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
سنایی
۱۶:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
همه میدوننن که خارج نشینان خیرخواه ملت نیستند
Iran (Islamic Republic of)
نینا
۱۶:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر منافقان سود جو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید کاری بکنیم که دشمن به آسانی نتونه بر فکر جوانان تاثیر بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بنده کارمندم و با دریافتی یک میلیون و سیصد هزار تومان باید مردم را راضی نگه داشت و به فکر اقتصاد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
فکری بحال کارخانه های تعطیل شده و کارگران بیکار بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات بی رویه هر چه زودتر گرفته شود تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید جلوی واردات بی رویه هر چه زودتر گرفته شود تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید از واردات بی رویه جلوگیری کرد چون باعث شکسته شدن کمر اقتصاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
يك سرى به ليست اساتيد دانشگاههاى كانادا بزنيم ببينيم چقدر استاد ايرانى سطح بالا دارند؟ درسته كه بعضى از ايرانيها ميرن فقط براى زندگى شخصيشون و در عمل خدمتى براى كشور نميكنن. ولى ما با كدوم دانش ميتونيم اينقدر مطمئن باشيم كه بگيم هيچكدومشون حاضر نيستن خلاصانه به ايران خدمت كنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
واردات بی رویه رو دولت میکنه .مجلس جلوشونو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
واردات بی رویه رو دولت میکنه .مجلس جلوشونو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بعد از این همه روضه کی کار عملی انجام میدید.حرف که از سر مملکت تا گدای تو خیابون میزنه.و همه یه چیز میگن.رفاه و شغل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۲ دی ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار