در پایگاه های کمیته امداد آذربایجان غربی؛

مساعدت بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومانی مردم استان به زلزله زدگان غرب کشور

مردم هم نوع دوست آذربایجان غربی بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق پایگاه های کمیته امداد به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در دیدار با عبدالله نژاد فرماندار پلدشت گفت: مردم نوعدوست استان بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومان بصورت نقدی  و غیر نقدی از طریق کمیته امداد به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.

 عزیز سهندی افزود: کمیته امداد استان هزینه تکمیل و اتمام 100 واحد از منازل زلزله زدگان را تقبل کرده است که در این راستا 500 میلیون تومان جمع آوری و 500 میلیون تومان دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی در ادامه به اعتبار 7 هزار میلیار تومانی در نظر گرفته شده در بودجه سال 97 اشاره کرد و گفت: از این مبلغ 4 هزار 400 میلیار تومان در راستای افزایش مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی هزینه خواهد شد.

سهندی میانگین استانی جذب تسهیلات خود اشتغالی مدد جویان کمیته امداد آذربایجان غربی  را 47 درصد عنوان کرد و گفت : کمیته امداد شهرستان پلدشت با جذب 60 درصد از این اعتبارات از میانگین استانی بالاتر عمل نموده است.

اکبر عبدالله نژاد فرماندار پلدشت نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کمیته امداد استان در راستای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده ، ایجاد اشتغال پایدار برای مستمندان و نیازمندان تحت پوشش را از اهداف کمیته امداد معرفی کرد و گفت :  انشالله با برنامه ریزی های دقیق و ایجاد فرصتهای شغلی شاهد خودکفایی این افراد باشیم.

وی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و استفاده از ظرفیتهای آبی و خاکی شهرستان را یکی از عوامل موثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مدد جویان کمیته امداد شهرستان پلدشت عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تقبل هزینه تکمیل و اتمام 100 واحد از منازل زلزله زدگان توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.