حجت الاسلام صدیقی در نمازجمعه تهران مطرح کرد؛

فتنه 96 با طراحی آمریکا و رژیم صهونیستی و با پول‌های سعودی‌ها و پادویی منافقان انجام شد/ مسئولان وعده‌های الکی به مردم ندهند/ انفعال و عقب نشینی مجلس به نفع مردم نیست

امام جمعه موقت تهران گفت:  شیطان بزرگ و ایادی آن ماه ها طرح شیطانی فتنه 96 را در مراکز تحقیقاتی خود بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز(22دی) تهران اظهار کرد: در آشوب‌ها و اغتشاش‌ها صف‌ها مشخص می‌شود و دوست و دشمن خود را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از مردم قم اظهار کرد: رهبری فرمودند که این اغتشاش‌ها عوامل بیرونی دارد و طراحی شده و سازمان یافته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: ماه‌ها شیطان بزرگ و اذنابش روی توطئه‌ها و نقشه‌ها مطالعه کرده و قارون منطقه یعنی عربستان پول‌های مردمش را برای آتش افروزی و مسلمان کشی مصرف می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی تاکید کرد: در حوادث اخیر طرح از آمریکا و صهیونیست‌ها و پول از عربستان بود و پادویی‌ها را منافقین آدمکش بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند انقلاب تمام شده و روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند و سعی دارند این گفتمان را به حاشیه برانند بدانند که دشمن بیکار نیست و منتظر غفلت است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده و بسیج بود، گفت: دشمن چشم دیدن دین خدا را ندارد و استقلال هیچ کشوری را بر نمی‌تابد.

**آمریکا 40 سال است از مردم تو دهنی می‌خورد

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه آمریکا 40 سال است از مردم ایران تو دهنی می‌خورد، گفت: اگر آمریکا باز هم هوس توطئه کند از ملت ایران و مقاومت تودهنی و سیلی می‌خورد و با مشت‌های گره‌ کرده ملت قهرمان عاشق شهادت مواجه خواهد شد.

** دولت نیروهای انقلابی را از گردونه خدمت بیرون نکند

وی با بیان اینکه تا زمانی بر که ارزش‌های دینی،‌ شرف، استقلال و زیر پرچم ولایت بودن اصرار داشته باشیم،‌ عناد دشمن روز افزون خواهد بود گفت: باید گفتمان انقلاب را حفظ کنیم، انقلابی بمانیم و دولت نیروهای انقلابی را از گردونه بیرون نکند چرا که خودش آسیب می‌بینند،‌ سیلی می‌خورد،‌ضعیف و گرفتار می‌شود و نمی‌تواند مملکت را اداره کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد: این مملکت با انقلاب، استقلال پیدا کرده و با آن می‌تواند مشکلات را حل کند. روحیه لیبرالی و اشرافی هیچ‌گاه برای جامعه مفید نبوده است و با این روحیه هم نمی‌توان خلا‌ء را پر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به 8 سال دفاع مقدس بیان کرد:‌ در دوران جنگ تحمیلی تحریم بودیم شرق و غرب مقابل ما بود اما فرهنگ ایمان، شهادت ، ولایت و اطاعت از ولی فقیه، هدایت الهی را جذب کرد و ما در جنگ معجزه‌ آسا پیروز شدیم.

وی گفت:‌ دشمنان دیدند که ملت ایران در جنگ قوی‌تر شد به همین دلیل به جنگ نرم و اقتصادی روی آورده‌اند.

** نرمش،‌عقب نشینی و انفعال مجلس به نفع مملکت نیست

وی با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: یکی از بسترهایی که باعث شده توقعات مردم بر آورده نشود برخورد مجلس است. مجلس باید نظارت کند و اقتدار خود را نشان دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مجلس باید رهرو راه مدرس باشد و بر اوضاع مملکت اشراف پیدا کند، ادامه داد: کمیسیون‌های مجلس باید کم‌کاری‌ها و فساد را تعقیب کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: نمایندگان باید به مردم نشان دهند که نمی‌گذارند حق فقرا ضایع شود و گرانی کمر مردم را خم کند.

وی با بیان اینکه قانون‌گذاری باید برای تسهیل امور باشد، افزود: قانون گذار نباید کارها را پیچیده تر کند مثلا فردی که می‌خواهد کار تولیدی انجام دهد باید به 60 جا مراجعه کند. مجلس باید موقعیت حساس را درک کند و این همه نرمش و عقب نشینی و انفعال به نفع مملکت و خود مجلس نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: مجلس نشان بدهد که خانه مردم و دیده‌بان خوبی است نه اینکه با شورای نگهبان و احکام دین مقابله کند؛ اینها حاشیه سازی است و کار مجلس نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه بودجه قابل اعتنایی برای فرهنگ رد نظر گرفته نشده است ادامه داد: پیشرفت ما در مسائل علمی منوط به بودجه است. رکود علمی برایمان عقب‌ماندگی از قافله تمدن انسانی به وجود می‌آورد باید به پیشرفت علمی توجه جدی داشته باشیم.

وی ضمن انتقاد از بودجه حوزه‌های علمیه تصریح کرد: به حوزه‌های علمیه توجه نمی‌شود و وضعیت آنان مطلوب نیست. بودجه‌ای که برای حوزه‌ها پیش‌بینی شده بسیار کم است. اگر می‌خواهید دین را رواج بدهید باید برای حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی در بودجه‌ها برنامه مناسبی پیش‌بینی کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه باید در بودجه اولویت‌ها رعایت و به فقر زدایی توجه شود، گفت: اگر جنگ باشد فرزندان همین پا برهنه‌ها به میدان می‌روند اگر دفاع از حرم باشد ما به حججی‌ها افتخار می‌کنیم.

** در صحنه‌های خطر اشراف و بالا نشینان سینه سپر نمی‌کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با تاکید بر اینکه در صحنه‌های خطر ندیدیم اشراف و بالا نشین‌ها سینه سپر کنند، افزود: باید در بودجه به حمایت از قشرهای ضعیف توجه جدی شود. فقر ننگ کشور است و بعد از 4 دهه از انقلاب فقر برای ما افتخار نیست.

وی با تاکید بر اینکه جنوب شهری‌ها و فقرا انقلاب کردند و باید آنان به نوا برسند نه اشراف مرفه بی‌درد، ادامه داد: باید در بودجه با مدیریتی کار آمد به اشتغال جوانان توجه شود در این زمینه فقط حرف زدن و شعار دادن کافی نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مردم به اندازه کافی وعده شنیده‌اند و امروز منتظر عمل هستند بیکاری،‌ بیماری و افسردگی به همراه دارد و قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به ضرورت توجه به مردم گفت: شعارهای غربی و وعده‌های کاذب ابتذال برای مردم خوشایند نیست. اگر مسئولان می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند و اگر نمی‌توانند وعده‌های بیجا ندهند و با مردم با صداقت سخن بگویند و کار را به دست خود مردم بدهید.

وی با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس مردم به میدان آمدند، افزود: اکنون هم باید عرصه فعالیت را به مردم بدهید و حرف آنان را بشنوید. قضات ما مردم را ناراضی نکنند، حکم طلاق‌های سریع ندهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد: در میان قضات ما افراد شریف زیادی وجود دارند اما بعضی‌ها نیش زبان دارند و به مردم احترام نمی‌گذارند این کارها خلاف رضای خداوند و مصالح است. مردم را تحویل بگیرید ولی نعمت ما همین مردم هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر وزارت اطلاعات شهید داد، گفت: این اغتشاشات طراحی دشمنان بود اما با دست داخلی‌ها به مراکزی همچون حوزه‌های علمیه، ‌بانک‌ها،‌ منازل ائمه جمعه،‌ جایگاه‌های بر پایی نماز جمعه و... آسیب زدند و به ادارات دولتی حمله بردند. اینها کار ملت نبود بلکه اقدامی ضد ملت و اسلام بود.

وی تصریح کرد: خداوند از اغتشاشگران ناراضی است و مردم هم از آنان اعلام انزجار کردند و با حضورشان صف اغتشاشگران را از معترضین قانون‌مند جدا کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر نیروی انتظامی سنگ تمام گذاشت، ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی در چند روز اخیر تمام شب در دفتر کارش بود و اوضاع را رصد می‌کرد. ماموران نیروی انتظامی در حوادث اخیر آسیب‌های زیادی دیده‌اند اما صبورانه رفتار کردند.

** نیروی انتظامی کتک خورد اما دست به اسلحه نبرد

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی تاکید کرد: این حوادث ظرفیت و مهارت نیروهای ما را بالا برده است. نیروی انتظامی کتک خورد اما دست به اسلحه نبرد و کتک نزد. لیدرهای اغتشاشات را دستگیر کردند و به کسی آسیبی وارد نکردند این مسائل نشان‌دهنده اقتدار، عزت، فرهنگ و قدرت آنان است.

وی با اشاره به انسجام بین نیروهای انتظامی، ‌امنیتی و قضایی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور جدید آمریکا دیوانگی‌های نمایشی دارد و روانشناسان آمریکایی نظر دادند که ترامپ متعادل نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به لفاظی‌های ترامپ علیه کشورمان و اینکه گفته حکومت ایران از مردمش می‌ترسد، ادامه داد: خود مردم بانی و صاحب حکومت هستند و انقلاب را ایجاد کردند و حفاظت می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی تاکید کرد: هر جا خطری نظام را تهدید کرده است مردم به میدان آمده‌اند و برای حفاظت از نظام سینه سپر کرده‌اند و ما قدردان مردم هستیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نماز جمعه ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۶
ما اگر عربستان را تحریم کنیم هم آل سعود و هم آمریکا و حامیانش دچار آسیب میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۶
ترامپ به دنبال ثروت افزایی است تا خود و خانواده ش به جنایتهایشون ادامه دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۶
باید با عاملان این اغتشاشات برخورد بشه
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
امیدوارم مشکلات اقتصادی هر چه زودتر رفع شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
خوبه که فیلتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود و امریکا و اسرائیل
Germany
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
ما که دشمنان را سرکوب می کنیم حالا بزار آمریکا هرچه دلش میخواد نقشه بکشه
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
فتنه 96 با طراحی آمریکا و رژیم صهونیستی و با پول‌های سعودی‌ها و پادویی منافقان انجام شد
Kuwait
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
لطفا به پرونده نجومی بگیران رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید نقشه های امریکا و اسرائیل رو همیشه نقشه بر آب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
توروخدا مشکل گرانی ها رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مردم باید خواسته های خود را ازطریق قانونی بیان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مردم باید نسبت به گذشته از توطئه های دشمن اگاه تر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
به فکر اشتغال جوانان باید باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
لعنت بر ال سعود و امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باسلام مردم ماهمیشه به انقلاب ورهبری وفاداربوده وخواهند بودولی باید بافساد های اقتصادی برخورد شدیدبشه تااونایی که بیکارندیاحقوقهای کم دریافت میکنندمجبور به اعتراض نشوندوکسانی هم پیدانشوندتاازآب گل آلود ماهی بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
زنده باشی حاج اقا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
به فکر اشتغال جوانان هم باید باشیم
United States of America
iman
۱۸:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مسئولان باید بیشتر به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید به وضعیت گرانی کالاها بیشتر رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مردم ایران همیشه نقشه های امریکا را نقش بر اب می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید فکری بحال وضعیت اقتصادی مردم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
درود بر صراحت گفتار شما حاج اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بسم الله.بنده کارمندم و با دریافتی یک میلیون و سیصد هزار تومان چگونه از پس مخارج زندگی بربیام
Iran (Islamic Republic of)
ثابتی
۱۵:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید برای حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی در بودجه‌ها برنامه مناسبی پیش‌بینی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
باید به درد مردم رسیدگی شود خصوصا مشکلات اقتصادی انها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
آفرین حاج آقا درود بر شما گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
با سلام

همه فتنه ها زیر سر امریکاست مرگ بر آمریکا
Germany
ساسان
۱۵:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
به مشکلات مردم باید رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مسئولان اجرائی کشور اگر وجدانا"برای مردم وکشور تلاش بکنند ووعده سر خرمن ندهند
مردم هرگز اعتراضی نمی کنند.وقتی بیکاری باشد گرانی باشد مواد مخدر به وفور یافت شود واختلاس هم بین مسئولان انجام شود پارتی بازی باشد,خوب مردم معترض می شوند مردم ما همان مردم سال 57هستندکه بخاطر بهتر شدن انقلاب کردند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران
Germany
لاله
۱۴:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مجلس توجه کنه والا...عقب نشینی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران
آخرین اخبار