۲۰۰ آبدار کهگیلویه و بویراحمدی حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ آبدار روستایی این استان به طور مستمر به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایای خود جلوی استانداری تجمع می‌کنند. ط

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فیض‌الله پاسره در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت برق و آب کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 200 آبدار در مناطق روستایی این استان به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود به طور مستمر تجمع‌هایی در جلوی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی دارند.

وی مهمترین خواسته آبداران را پرداخت حقوق و مزایا عنوان کرد و افزود: طبق قانون باید حقوق آبداران از محل اعتبارات عمرانی بخش تعمیرات و نگهداری پرداخت شود در حالی امسال ریالی اعتبار از محل به استان اختصاص نیافته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی در زمینه پرداخت حقوق آبداران از محل اعتبارات جاری اقدام لازم را انجام دهند.

پاسره بیان کرد: امسال 146 روستای استان با تانکر به صورت سیار آبرسانی شدند که در مجموه 3 هزار و 238 سرویس آب بین روستائیان استان توزیع شد و به دلیل افت فشار آب این تعداد روستا در حال افزایش است.

وی ابراز کرد: برخی از روستاهای اقماری توسط آبفای شهری آبرسانی می‌شوند در حالی طبق مصوبه دیوان محاسبات و قانون آبرسانی به روستاها این اقدام خلاف قانون است.

انتهای پیام/غ

اعتراض آبداران روستایی به پرداخت نشدن حقوق خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.