طرح روس ها برای جام جهانی 2018

دولت روسیه در حال بررسی طرحی است تا قیمت‌های بخش حمل‌ونقل در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال محدودسازی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌‌   ماکسیم سوکولوف، وزیر حمل‌ونقل روسیه گفت: ما در حال بررسی طرحی هستیم تا محدودیت‌های قانونی برای قیمت بلیت‌های بخش حمل‌ونقل در طول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ایجاد شود.

وی افزود: در دولت روسیه صحبت‌هایی مبنی بر شیوه کاری مشابه در المپیک ۲۰۱۴ سوچی برای جام جهانی ۲۰۱۸ مطرح شده است و قیمت بلیت‌های بخش‌های مختلف حمل‌ونقل مسافری محدودسازی خواهد شد. بلیت‌های ارزان‌قیمت نیز به آسانی و با سرعت برای عموم مردم در دسترس خواهد بود. البته وظیفه ما این است تا تمامی کار‌های این حوزه را تحت نظارت و مونیتورینگ قرار دهیم.

پیش از این در ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی شرکت ایرفلوت روسیه اعلام کرده بود که فقط با دریافت ۵ روبل هواداران فوتبال را به شهر‌های مختلف انتقال خواهد داد.

وزیر حمل‌ونقل روسیه در این رابطه اظهار داشت: انتظار داریم که شرکت ایرفلوت ۴۰ درصد نقل‌وانتقال هواداران فوتبال را انجام دهد؛ بنابراین نباید افزایش یا کاهش فوق‌العاده قیمت بلیت‌ها را انتظار داشته باشیم. البته همان‌طور که دولت روسیه هم پیش از این اعلام کرده بود بخش راه‌آهن مسافری هواداران فوتبال را به صورت رایگان انتقال خواهد داد. ۴۰۰ قطار مسافری فدراسیون روسیه جهت اجرای این طرح در جام جهانی ۲۰۱۸ رزرو شده‌اند و انتظار داریم بیش از نیم میلیون نفر از این طریق به مقاصد موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روز‌های ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B. این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ایده روسیه برای قیمت بلیط حمل و نقل در طول جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار