اعلام آمادگی انصارالله یمن و حزب کنگره مردمی این کشور برای ازسرگیری گفتگو‌های صلح

فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اعلام کرد جنبش انصار الله یمن و حزب کنگره مردمی این کشور آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات صلح اعلام کرده‌اند.

اعلام آمادگی انصارالله یمن و حزب کنگره این کشور برای ازسرگیری گفتگو‌های صلحبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اعلام کرد: جنبش انصار الله یمن و حزب کنگره مردمی یمن آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات صلح در نزدیک ترین فرصت ممکن اعلام کردند.

اسماعیل ولد الشیخ احمد در چندین توئیت از جریان‌های یمنی خواست اظهاراتی را داشته باشند که به نفع منافع مشترک و شراکت و صلح و توافق و حسن همجواری در یمن باشد. وی گفت: این شراکت و توافق مسئله ای اصلی برای کمک به مردم یمن جهت محقق کردن اهداف آنها در داشتن زندگی امن و با ثبات دارای عزت و کرامت است.

فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن با اشاره به اینکه معین الشریم معاون وی در صنعا با مسئولانی از انصار الله و اعضایی از حزب کنگره مردمی یمن و جریانهای سیاسی دیگر در این کشور و مسئولان جامعه مدنی یمن گفتگو کرده است تصریح کرد: معین الشریم در این دیدارها پایبندی آنها به مذاکرات و همکاریشان را در بازگشت به میز مذاکرات مشاهده کرده است.

 

انتهای پیام/

انصارالله و حزب کنگره مردمی یمن آماده برگزاری گفتگوهای صلح هستند

برچسب ها: یمن ، سازمان ملل ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار