با هوشیاری مردم بصیر ایران تیر امریکا بر سنگ خورد

امام جمعه ریگان گفت: اغتشاشات اخیر یک درس برای ملت ایران دارد و آن درس این است که همبستگی یکپارچگی ملت در خنثی کردن فتنه ها همیشه موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با اشاره به فرار شاه معدوم از ایران گفت:ملت ایران با دست خالی شاه را از مملکت بیرون کردند و آمریکایی که یکروز همکاره در مملکت بود شاه این کشور غلام حلقه به گوش اش بوده حق دارد چنین عصبانی باشد.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی گفت : به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند  و امروز دست امریکا از ایران کوتاه است.
امام جمعه ریگان تصریح کرد : امروز ملت ایران کاری را انجام دهند که تفکر شاهانه نیز از این مملکت رخ بردارد ولی هنوز تفکر شاهانه از این مملکت برداشته نشده است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: عده ای هنوز زندگی آنها زندگی اشرافی است و به فکر فقرا وبیچاره ها نیستندواین تفکر ،تفکر شاهانه است .
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم که معظم له فرمودند کینه توزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعف ها ومشکلات مردم به ویژه طبقات ضعیف غافل شوند بیان داشت:  ابتدا مطالبات مردمی بود ومطالبات برحقی بود اما دشمن می خواست از این مطالبات سو استفاده کند.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه ما اغتشاشات وفتنه ها را محکوم می کنیم بیان داشت: اما در این هیاهو صدای مردم نباید خفه شود صدای مردم را مسئولین بشنوند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی اظهار کرد: کسی که خانه میلیونی وماشین میلیونی سوار می شود این درد آن مستاجر، تازه عروس وداماد واین کارگری که حقوق پایین دارد را  درک نمی کند.
وی با اشاره به اینکه دولت  به اعتراضات به حق ومطالبات به جای قشر ضعیف برنامه ریزی وبر طبق ان عمل کند اظهار کرد سکوت مردم در گوشه وکنار به خاطر نجابت وحرمت نگه داشتن خون مطهر شهدا وولایت وسوئ استفاده نکردن دشمنان است نه اینکه مردم مشکل نداشته باشند .
امام جمعه ریگان عنوان کرد سازمان جاسوسی امریکا واسرائیل وال سعود ازاین اغتشاش ها ابراز خوشحالی نمودند ومحرک اغتشاش گرها همین افراد بودند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امروز اگر آل سعود توانایی دارد ومی خواهد نا آرامی های ایران را ساکت کند امروز برود دعواهای خانوادگی بین شاهان سعودی سر قدرت را آرام کند.
وی افزود :اگر امریکائی ها نگران ایران هستندبروند بی عدالتی هایی که در دستگاه قضایی امریکا و نژادپرستی پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان آنها را آرام وجبران کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم به واسطه اغتشاشات اخیر به صحنه آمدند وسنگ تمام گذاشتندوهرجا نظام ما به مردم نیاز داشته است مردم قدر شناس به صحنه امدند وخواهند امد گفت: اکنون اگر نوبت باشد نوبت مسئولین ودولتمردان ماست که به صحنه کارزار بیایندومشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نمایند.
امام جمعه ریگان بیان کرد اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب می فرمایندیعنی اینکه مردم از این اقتصاد بهره ببرند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: اقتصاد مقاومتی که برخی از اشراف و وعده خاصی آن را مدیریت می کنند ومردم برده آنها باشند این اقتصاد مقاومتی نیست این اقتصاد اشرافی است.
وی بیان کرد: سیاستمداران مست قدرت وسلطه طلبان آمریکا هیچگاه دست از خصلت فرعونی وظلم بر ملتها خصوصا ملت ایران برنخواهند داشت اما با هوشیاری مردم بصیر ایران تیر امریکا بر سنگ خورد.

انتهای پیام/ی

 هبستگی مردم ایران در خنثی کردن فتنه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار