پاسخ محکم مردم به اشوبگران،فتنه گران و دشمنان

امام جمعه یاسوج گفت: یک عده بی بوته و انسان های حیوان نما تحریک می شوند اما ملت با استواری برخورد می کنند و و پشیمان و نا موفق سرجای خودشان می نشینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام علی اصغر حسینی در نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و دوری از گناه و الودگی گفت: در شب و روز از خدا بترس این تقوا باید همیشگی باشد تقوا و پاکی شب و روز نمی شناسد انسان موظف است اهل تقوا باشد و جاهایی که احساس خطر می کند تقوا داشته باشد و ترمز کند.
امام جمعه یاسوج افزود: پیامبر اسلام خوبی، حسنه نعمت ها،خوبی ها، پاک ها و عزت ها و استقلال ها را از طرف پروردگار برای انسان اورد هرچیزی که بر پیامبر نازل می شد خبر محض بود و انسان های باتقوا خانه های پرنعمتی باغ های زیبا پر آب برای انسان ها مقرر کرده است و در واقع تقوا اکسیری است که دارنده ان دارای برکت و خیر است.
وی بیان کرد: دشمنان چهل سال است بر علیه این کشور دشمنی می کنند برنامه ریزی های مختلفی می کنند انها با این همه امکانات چطور نتوانستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند اشوب گر تربیت کردند هزینه های زیادی کردند داعش پروریدند، منافق تربیت کردند اما چرا موفق نشدند چون که ملت ما اتحاد،برادری، ایثارگری در پیش گرفتند و ولایت مدار هستند قدر این نعمت ها و اتحاد را باید بدانیم.
امام جمعه یاسوج گفت: گاهی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد یک عده بی بوته و انسان های حیوان نما تحریک می شوند اما ملت با استواری برخورد می کنند و و پشیمان و نا موفق سرجای خودشان می نشینند.
حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت:مناسبت های زیادی پیش رو داریم سه شنبه 26دی فرار شاه خائن از کشور است که ملت با انسجام و اتکا به خدا توانستند یک حکومت دست نشانده دوهزار و پانصد ساله را که کشورهای زیادی حمایت می کردند نابود کنند.
27دی سالروز شهادت نواب صفوی است این شهید از شانزده سالگی بر علیه رژیم قیام کرد اوج مبارزه وی وقتی بود که از نجف اماده شد برای از بین بردن انسان های فاسد صدای کلت این شهید رژیم را به لرزه در اورده بود هدف این شهید اجرای مو به موی احکام اسلام بود و در این راه. خود و یارانش فدای اسلام شدند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب در جمع مردم قم عنوان کرد: امریکای جنایت کار، اسرائیل و صهیونیست ها، آل سعود که ان شالله ال سقوط شود، کسانی که با انقلاب مخالف هستند، حرکتی شوم را انجام دادند اما سر انها به سنگ خورد نه فتنه های انها خاموش می شود و نه اتحاد ملت ایران سست می شود جوانان این کشور مرد و زن این کشور در برابر دشمنان سدی بزرگ را به وجود اوردند هر زلزله ای در برابر این ملت تا کنون به زانو در امده است.
وی افزود: دختر یزدگرد سوم که در خاندان سلطنتی بزرگ شد مادر امام شد توسل به ائمه اطهار یار و یاور همه مردم خواهد بود مردم یک تو دهنی محکم به اشوبگران،فتنه گران و دشمنان زدید اربابان انها نیز مایوس شدند اما مطالبات به حق مردم را مسولان فراموش نکنند.
امام جمعه یاسوج  افزود: نکند باز غفلت کنیم و از مستضعفین بی توجه شوند کسانی که مسولیتی دارند روز قیامت مورد سوال قرار می گیرند رهبر همیشه به مسولان تذکر می دهند که مردم را فراموش نکنید مطالبات این مردم انقلابی ایثارگر را فراموش نکنید.

 وی گفت": همیشه امریکا و انگلیس و فرانسه و امثال آنها در کمین هستند باید این شیاطین را بشناسیم و از خود دور کنیم و مرگ بر امریکا،مرگ بر ال سعود و انگلیس نباید فرامو شود دشمنان ما فتنه گری می کنند و مردم ما ایستادگی خواهند کرد.

 انتها یپام/غ

حمایت مستمر مردم از ولایت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار