ناکامی استکبار با هوشیاری مردم بصیر ایران

امام جمعه بندرعباس گفت: استکبار به سرکردگی آمریکا به دلیل هراس از ملت ایران با برپایی فتنه و آشوب درصدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با آگاهی مردم ناکام ماند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس گفت: استکبار به سرکردگی آمریکا به دلیل هراس از ملت ایران با برپایی فتنه و آشوب درصدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با آگاهی مردم ناکام ماند.
آیت اله نعیم ابادی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: دشمنان بدانند با راه انداختن فتنه به کمک معدود عوامل وابسته خود هرگز نمی توانند در مقابل خواست مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران مقابله کنند .
وی با اشاره به 26 دی سالروز فرار شاه از ایران گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به یاد ماندنی است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شاه در نظام مشروطه مقام تشریفاتی است و نظام شاهنشاهی به زباله دان تاریخ پیوست.
امام جمعه بندرعباس گفت: شاه ایران دیکتاتوری وابسته به غرب بود که مردم با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) با بیرون کردن او از کشور یکی از عوامل دست نشانده غرب در منطقه را بیرون کردند.
آیت اله نعیم ابادی رشوه را یکی از موانع مهم در اجرای قانون برشمرد و گفت: رشوه همچون سرطانی است که امنیت اجتماعی را ازبین می برد.
وی افزود: دستگاه قضا باید برخوردی سریع و همه جانبه با این معضل داشته باشد.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به ضرورت پرداخت خمس گفت: خمس نقش موثری در ترویج و تبلیغ دین و مقابله با کشورها و قدرت های متخاصم است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.