هازارد برای تمدید قراردادش شرط گذاشت

ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی برای تمدید قرارداد خود با این تیم لندنی شرط گذاشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ادن هازارد مهاجم بلژیکی چلسی می گوید که فقط پس از آنکه تیبو کورتوا قرارداد سنگربان بلژیکی این تیم قرارداد خود را تمدید کند،قرارداد جدیدی با آبی های لندنی امضا خواهد کرد.

ستاره چلسی هواداران این تیم را امیدوار کرده است که در این تیم خواهد ماند، اما تمدید قرارداد خود را به تصمیم کورتوا منوط کرده است.
هازارد مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و حتی گزارش های روز پنج شنبه حاکی از آن بود که او با انتقال به اسپانیا موافقت کرده است.
اما این بازیکن 27 ساله که مانند بسیاری دیگری از اهالی لیگ برتر جزیره، برای تماشای یکی از بازی‌های NBA‌ میان تیم‌های سلتیک بوستونز و فیلادلفیا سونی‌سیکسرز به سالن O2 آره‌نای لندن رفته بود،تلویحا به تمدید قرارداد خود با چلسی اشاره کرد و آب سردی روی آتش شایعات ریخت.
هازارد به خبرنگاران نشریه میرر که از او پرسید آیا قراردادش را تمدید می کند؟ گفت: بله. فکر می‌کنم که ابتدا تیبو تمدید کند و بعد من.
این ستاره بلژیکی در رقابت های امسال 6 گل زده و دو پاس ل داده است و به چلسی کمک کرده در رتبه سوم لیگ جزیره جای بگیرد.
هازارد دو سال و تیبوا یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارند و هر دو با تیم های اسپانیایی مرتبط شده اند. حتی کورتوا در ماه دسامبر از بازشت به مادرید خبر داده بود.
انتهای پیام/


تمدید قرارداد هازارد با چلسی در گرو تصمیم کورتوا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار