نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبدیل ایران از حیات خلوت آمریکا به قدرت‌های برتر جهان

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ایران حیات خلوت آمریکا محسوب می‌شد و با انقلاب اسلامی به قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در خطبه نماز جمعه این هفته ساری به دشمنی دیرینه ۴۰ ساله ابرقدرت‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران حیات خلوت آمریکا محسوب می‌شد و با انقلاب اسلامی به قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

وی افزود: وحدت و همدلی ملت خار چشم دشمنان بوده و مروری بر تاریخ اسلام و دشمن شناسی باید داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان ما در اغتشاشات اخیر باز هم توطئه چینی کردند و دشمن و فتنه دشمن برای تخریب ادامه دارد. گفت: جلوگیری از نفوذ دشمنان مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند در صفوف ملت با بهانه ملیت، زبان، جغرافیا و حزب آفرینی تفرقه ایجاد کنند، افزود:باید با هوشیاری در خطابه ها، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها وحدت ملی را حفظ کنیم.

وی با قدردانی از حضور پر بصیرت مردم در راهپیمایی ۱۳ دی گفت:کشته سازی و به صحنه آوردن مردم و مسلح کردن معترضان از مهمترین اهداف دشمنان در فتنه ۹۶ بود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر بیانات رهبری درخصوص تشکیل مثلث آمریکایی، اسرائیلی و سعودی برای در براندازی و شورش فتنه ۹۶ عنوان کرد: امروز با درایت نیروی انتظامی و مقابله با آرامش، فتنه ۹۶ مدیریت شد.

آیت الله طبرسی برپایی اجتماعات دشمن شکن نماز جمعه را راز و رمز استحکام انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی بر تفکیک صف مردم و مطلبات به حق از صف آشوبگران اشاره کرد و گفت:بمباران گسترده مجازی و ماهواره‌ای و هزینه‌های هنگفت براندازی نظام را دشمنان برای چیره شدن بر ملت اجرا کرده اند و مشکلات اقتصادی نباید ما را مایوس نماید.

انتهای پیام/آ

تبدیل ایران به قدرت‌های برتر جهان

برچسب ها: فتنه 88 ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.