هلاکت ۲۷ نظامی سعودی و مزدور خارجی به دست تک‌تیرانداز‌های یمنی

تک تیرانداز‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دست کم ۲۷ نظامی سعودی و مزدوران خارجی تحت امر ریاض را به هلاکت رساندند.

هلاکت ۲۷ نظامی سعودی و مزدور خارجی به دست تک‌تیرانداز‌های یمنیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبا از یمن، تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دست کم 27 نظامی سعودی و مزدوران خارجی تحت امر ریاض را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد رژیم متجاوز عربستان سعودی اعتراف کرد دست کم چهار نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مرزی عربستان و یمن کشته و دو نظامی دیگر زخمی شدند . این منبع نظامی تاکید کرد یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع و محل تجمع نظامیان سعودی در مناطق المعنق ، قوی و حامضه در نجران را هدف قرار دادند. این منبع همچنین افزود یک نظامی سعودی به ضرب گلوله یکی از تک تیراندازهای انصار الله در غرب مجازه در منطقه عسیر کشته شد.

بر اساس این گزارش، یگان های ارتش و کمیته های مردمی با حمله به مواضع مزدوران خارجی تحت امر عربستان سعودی در منطقه الزهاری در حومه شهر المخا در استان تعز، ده‌ها تن از آنان را کشته یا زخمی کردند و دو مزدور را به اسارت گرفتند.

یکی از مزدوران نیز به ضرب گلوله یکی از تک تیرانداز های کمیته های مردمی یمن در منطقه الصرمین به هلاکت رسید . دست کم 10 تن از مزدوران خارجی نیز در مناطق مختلف شهر صرواح در استان مارب در حمله تک تیراندازی های ارتش و انصار الله یمن کشته شدند. هفت مزدور خارجی دیگر نیز به دست تک تیرانداز های ارتش و جنبش انصار الله یمن در شمال صحرای میدی و منطقه نهم به هلاکت رسیدند. شش مزدور متجاوز خارجی در شهرهای المصلوب و المتون در استان الجوف و دو تن دیگر در منطقه مکیراس در استان البیضا به دست تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.

انتهای پیام/

نیروهای یمنی دست‌کم 27 مزدور سعودی را به هلاکت رساندند

برچسب ها: خاورمیانه ، عربستان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار