امام جمعه سمنان:

ولایتمداری مردم ایران عامل شکست دشمن است

امام جمعه سمنان گفت : وحدت و ولایتمداری مردم ایران عامل شکست همیشگی دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته چهارم دی ماه 96 در سمنان گفت : ملت انقلابی ایران در مقابله با فتنه دشمن با اقدام بزرگ و انقلابی خود زمینه تشکر فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

وی افزود: در فتنه اخیر ، مردم وظیفه خود را برای دفع آن بسیار خوب انجام دادند و حالا نوبت مسوولان است که رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم را دغدغه خود قراردهند.

آیت الله شاهچراغی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان فرمودند مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد و باید هرگونه فرصت سوء استفاده از دشمن گرفته شود.

خطیب جمعه سمنان گفت : اگر به موقع و به خوبی به مشکلات مردم رسیدگی نشود باز هم بروز چنین وقایعی احتمال دارد اما اگر مردم و مسوولان همدل و همراه با هم باشند هیچ بهانه ای برای سوء استفاده دشمن نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود : بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب سرشار از آموزه های بسیار مهمی است که گوش شنوا و عمل به رهنمودهای ایشان را لازم دارد تا چراغ راه و عامل نجات کشور ازتبعات هرگونه دسیسه و فتنه باشد.

وی تاکید کرد : تا زمانی که پای اسلام ایستاده ایم و ولایتمداری جریان دارد دشمن هم از دشمنی دست برنمی دارد.

امام جمعه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، برای شهید مدافع حرم علی محمد محمدی که قرار بود پس از اقامه نماز جمعه تشییع و خاکسپاری شود آرزوی علو درجات کرد و افزود: شهدا همواره با نثار جان خود برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش کردند و همه ما نیز وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

امام‌جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه تا زنده‌ایم از شر شیطان در امان نبوده و گاهی اسیر وسوسه شیطان هستیم، اظهار کرد: پناه بردن به خدا، رعایت تقوا و سوارشدن بر کشتی ولایت می‌تواند انسان‌ را از خطرهایی که او را در مقابل شیطان تهدید می‌کند، نجات دهد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته چهارم دی ماه 96 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار